tiistai 10. maaliskuuta 2015

Raskausviikko 16+2.

Tänään mennään viikolla 16. Ai, että tämä aika menee nopeasti. Mä en edes ehdi ajatella kuinka äkkiä viikot vierivät. Aina sunnuntaisin saan huokaista kuinka taas tuli yksi raskaus viikko lisää.

Mulla oli tässä aika pitkään sellaista, ettei ollut sitä pahoinvointia. Nyt se on tullut ehkä hieman takaisin, ainakin aamusta ja jos en muista syödä tasaisin väliajoin jotakin, mikä on muuten nykyään noin kahden tunnin välein!


Lisää raskausvaivoja on myös tullut, nimittäin kuvioon on astunut nyt ensimmäistä kertaa selkäkivut. Niitä mulla ei ollut Evelyniä odottaessa kuin vasta loppuvaiheessa masu vaivojen takia. Musta jopa tuntuu, että mun nilkat olisi ihan turvonneet. Kivistää nilkkoja välillä aivan järjettömästi. Voiko se olla mahdollista jo tässä vaiheessa?


Muuten meillä menee ihan kivasti, mitä nyt masu vaivoja silloin tällöin mulla on. Mä olen jopa tuntenut ensimmäisiä vauvan liikkeitä jo. Ne kyllä ovat olleet todella hentoja hipaisuja vain. Evestä tunsin ensimmäiset liikkeet jo viikolla 13. Mä odotan jo niitä kunnon fuduja masuun :D Vaikka tiedän, että jossain vaiheessa toivon, että vauva osaisi olla hieman hellävaraisempi nimimerkillä: saanut potkuja ihanasti kylkiluiden väliin joskus! :D


Raskaushimoksi on mulle on tullut nyt pahasti vichyvesi. Sitä on juotava ihan koko ajan, saan päiväni pilalle, jos en saa sitä aamulla, päivällä, illalla ja jopa yöllä :D Muuten ei oikeastaan ole mitään tiettyä himoa. Berliinimunkit ovat edelleen hyviä ja niitä tuleekin silloin tällöin syötyä. Jostakin syystä rakastan myös energiajuoman hajua vaikka ennen vihasinkin sitä!


Noh nyt odotatte varmasti masukuvia tältä viikolta, joten tässäpä olisi:





                                                                      <3 -Riikka

6 kommenttia:

  1. Haha, minullakin oli Aada odottaessa yhdessä vaiheessa hirveä vichyn himo. Mies raukka joutui sitä sitten kotiin aina kantamaan! Nuo raskaushimot on kyllä ihan outoja, nimim. aina kaupassa pyykinpesuaineita haistellut. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vichy on vissiin aika usealla raskaus himona :D Hahaha ai sulla oli pyykinpesu aineet :D Mulla lentää vaan laatta jos haistelen niitä :D

      Poista
  2. Mä söin alkuraskaudessa järjettömät määrät vesimeloonia, siis saatoin popsia kokonaisen ihan yhdeltä istumalta :D toi sun masu on kyllä niin ihana :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä :D Mäkin rakastan vesimelonia, mutta raskaushimoksi ei oo vielä tullut. Mä oon nyt jo kahtena iltana havahtunu siihen, että haluun mcfeast aterian. Harmi vaan, että mulla ei oo autoa, jolla lähtisin hakemaan :D

      Poista
  3. Aika menee kyllä nopeeta. Mennään melki samoilla päivillä, kun mulla tänään 16+4. :) Mulla on kauhee himo ruisleipään, voin syödä sitä ihan älyttömästi päivän aikana.

    Käy ihmeessä osallistumassa blogissani Bola-koru arvontaan. Mun piti edellisen raskauden aikana hommata se mut unohtui. Nyt kun mulla on tuo koru niin oon ihan rakastunu siihen. :)
    http://aitijamelukylanlapset.blogspot.fi/2015/03/bola-koru-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruisleipä onkin terveellistä! Meillähän on sitten laskettu aika aika samoilla päivillä :D

      Mä haluaisin niin kovasti sen myös! Täytyy käydä osallistumassa :)

      Poista