lauantai 28. maaliskuuta 2015

Pikaiset ja lyhyet kuulumiset.

Me ollaan täällä ihan kunnossa, vaikkei nyt ennätyksellisesti meistä ole neljään päivään mitään kuulunutkaan.

Tosiaan meillä on ollut tekemistä niin paljon, etten ole kerinnyt tulla meidän kuulumisia päivittelemään nyt hetkeen. Jospa seuraavalla viikolla olisi aikaa taas keskittyä kirjoittamiseen :)

Eve on nyt joka aamu herännyt sen verran aikaisin, että mulla ei ole ollut toivoakaan ehtiä koneelle ja aina herättyämme on ollut kiire jo kaupungille hoitamaan asioita. Illalla olen taas niin puhki, ettei tästä blogiin tulosta ole tullut yhtään mitään. 

Mulla meni myös puhelimen kameranlasi rikki tuossa yhtenä päivänä kun Evelyn tiputti mun puhelimen lattialle, joten nyt tämä postaus on kuvaton :/ Täytyy viedä puhelin korjaukseen ja ottaa järjestelmäkameraa mukaan, jotta saadaan kuvia näpsittyä teille tännekkin :)

Vauva potkii kovasti mun masussa jne.. Palaillaan seuraavalla viikolla. Mä lähden nyt rentoutumaan tuonne sänkyyn ja muuten ottakaahan vastaan niitä ihania pääsiäisnoitia ja muita hömppiä huomenna, niin mekin ajoitaan tehdä :)

                          ♡ -Riikka
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti