tiistai 24. maaliskuuta 2015

Bola-koru!

                                                             Moikka kaikille!

Osallistuin noin viikko sitten Äiti ja melukylänlapset-blogissa Bola-korun arvontaan ja tuurilla vielä menin voittamaan kilpailun. Mä olen niin innoissani. Mä olen toivonut Bola-korua jo pitkän aikaa ja meinannut sellaisen monesti jo tilatakkin, mutta jostain syystä tilauksen tekeminen on vain aina jäänyt. Noh onneksi, koska minulle kävi niin hyvä tuuri, että arvonnan voitin.

Tänään mulle kolahtikin postiluukusta tämä ihana itse valitsemani koru Starkids lastentarvikkeesta.




Koru on aivan ihana. Valitsin tälläisen ihanan valkopohjaisen Bola-korun jossa hopealla nättiä kuviota. Olen lukenut, että korun sisältä kuuluu pientä helinää. Koru laitetaan roikkumaan vatsan korkeudelle ja korun mukana tuli tälläinen nauha mitä saa itse säädettyä joko pidemmäksi tai lyhyemmäksi ihan oman vatsan koon mukaan. Koru helisee esimerkiksi kävellessäsi vatsan päällä ja näin ollen sinä itse ja vauvasi vatsassa kuulee kulkusen helinän. Ajattelin korun helisevän eritavalla, mutta mä olen enmmän kuin tyytyväinen tähän helinään. Helinä on jotenkin ihanan hiljainen ja rauhoittava ja itse jopa uskon tähän, että koru tosiaan toimii :D






Meillä on Evelynkin korusta niin innoissaan, että haluaisi sen itselleen. Evelyn käy vähän väliä helisyttelemässä korua ja yrittää ottaa sen mun kaulasta itselleen. Joudun sitten aina varomaan, ettei koru mene rikki!

Nyt mä lähden tästä suihkuun ja laitan korun turvaan, jotta saan taas rauhallisin mielin korun huomena kaulaani :) 

Paljon kiitoksia Äiti ja melukylänlapset-blogin Terhille ja tietenkin ihanalle Starkidsille, joka korun minulle sponssasi!

                                                                        <3 -Riikka

4 kommenttia:

  1. Ihanan värisen korun valkkasit, mustakin tuo valkoinen on niin kaunis. :) Täälläkin ollaan ihan rakastuttu tuohon koruun ja on käytössä päivittäin. :)
    Hih, meilläkin Aino on korusta vieläkin innoissaan ja monesti laittaa korun korvalle.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin enemmän tästä valkoisesta kun mustasta :D Jotenkin musta tuntuu, että kaikki mun valitsemat asiat on aina mustia, joten nyt tein poikkeuksen ja olenkin enemmän kuin tyytyväinen tähän väriin :)

      Aijjaa :D Lpset on kyllä niin ihanan aitoja, pienetkin asiat ovat aina niin ihmeellisiä :D

      Poista
  2. Oi vitsi toi on kyllä todella nätti <3
    Mun piti molemmissa raskauksissa aina ostaa tollanen bola koru mutta se aina vain jäi, harmittaa kyllä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos niin mustakin :)

      No hei nyt sitten seuraavan lapsen odotuksessa ostat! :D Tää koru on aivan ihana :)

      Poista