sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Pää lyö tyhjää..

                                                                   Heippa!

Mulla lyö pää nyt ihan tyhjää taas näiden blogi postauksien kanssa. Tarvitsisin varmasti vähän taukoa, että taas alkaisi pää toimimaan ja olisi jotakin kirjoitettavaa tänne.

Turhaan en viitsisi kirjoittaa, koska kuka nyt haluaisi lukea postauksia, jossa ei oikeasti ole mitään järkeä? Kuitenkin tämä kirjoittaminen on jostakin syystä mulle tullut niin tärkeäksi, etten vain kertakaikkiaan osaa pysyä poissa täältä bloggerin puolelta. Tunnen jo huonoa omatuntoa, jos en jostakin syystä ehdi kirjoittaa kolmeen päivään mitään.
En myöskään ole kysynyt täällä keltään mitä postauksia haluaisitte lukea?, koska musta tuntuu, että joku tulisi vain valittamaan mulle kuinka yritän väkisin vääntää kirjoituksia ja tällä hetkellä en nyt millään jaksaisi sillaista :D.

Mulla on ollut tavoitteena kirjoittaa postaus joka toinen päivä, mutta nyt on kyllä välillä tullut neljänkin päivän taukoja kirjoittamisesta. Se johtuu osittain siitä, että en tosiaan ole keksinyt mitään fiksua, mutta mulla on myös ollut aika paljon tällä hetkellä vaikeuksia raskauteni kanssa, koska olen joutunut neukku- ja terveyskeskuslääkäreiden kanssa etsimään erilaisia syitä mun eräälle vaivalle, johon ei ole vieläkään sitä oikeaa syytä löytynyt. Kolmas asia on varmasti se, että en jaksa ottaa aina jokapaikkaan mukaan tuota järjestelmäkameraa. Haluaisin kuitenkin, että postauksissani olisi myös kuvia.

Kännykällä en voi kuvia ottaa sattuneesta syystä (Evelyn >:))... Laiskana en ole edes vielä jaksanut lähettää kännykkääni korjaukseen.. 

Mutta se mitä halusin tulla teille sanomaan niin oli juurikin se, että vaikka multa ei joka päivä tulekkaan postauksia, niin roikun täällä silti ja luen teidän kaikkien seurattujeni kirjoituksia ja kun minulle tulee kirjoitettavaa niin varmasti kirjoittelen heti. 

Tänään on muuten raskausviikko 20+0. Iiks enään puolet jäljellä ja sitten me tavataan uusi perheenjäsenemme <3

                                                                     <3 - Riikka

2 kommenttia:

  1. Joskus iskee writers block ja sille on annettava vain aikaa! :) Olen blogissasi uusi lukija ja sinulla on todella mukavan oloinen blogi, älä siis stressaa! :)
    Mä tykkään ihan hurjasti meidän päivä tyyppisestä postauksesta. Siis kun bloggaaja kertoo yksinkertaisesti päivästään. :) Ne on ihan huippuja ja olen tehnyt niitä omassa blogissani...monta. :D ( Tästä voit käydä lukemassa: http://kunaitikelaa.blogspot.fi/search/label/Meid%C3%A4n%20p%C3%A4iv%C3%A4)
    Näitä postauksia oli kiva tehdä ja vielä kivempi lukea toisten omia. Minua myös kiinnostaisi postaus millaiseksi kuvittelet kahden pienen lapsen arjen. Teidän lapsille tulee kuitenkin melko pieni ikäero.

    Tsempit blogin kanssa, ja kuten sanoin, älä ota stressiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tosi paljon noista meidän päivä postauksista, niitä on kiva ainakin tehdä :)

      Kiitos postaus aiheesta, voisinkin toteuttaa sen heti kun on taas aikaa kirjoitella!
      Täytyy laittaa luonnoksiin,että muistan :)

      Poista