sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Aamun kuulumiset ja The liebster award-haaste.

                                                                    Heippa!

Meidän aamu se lähti oikein "mallikkaasti" taas liikkeelle. Evelyn ei tosiaan ole tottunut heräämään kello puoli 9 aamulla ja nyt jostakin syystä hän jo silloin heräsi. Ajattelin sitten, että nyt nousen itsekkin enkä vie neidille maitoa mitä hän aina vaatii aamuisin kuuden aikaan, että saa takasin unen päästä kiinni. (Noh se nouseminen oli erittäin huono idea!).

Noustiin sitten siinä vähän ennen yhdeksää ylös ja siitähän se riemu sitten taas repesikin. Okei, ekaksi mentiin vaihtamaan vaippaa ja se oli taas niin kamalaa, ettei siitä meinanut tulla mitään. Puettiin vaatteet päälle joka oli myös ihan kamalaa neidin mielestä. Sitten mentiin aamupuurolle, noh yllätys se kyllä meni erittäinkin hyvin kunnes sitten aamupuuron jälkeen kaikki olikin taas ihan p**seestä. Pelkkää kiukuttelua kiukuttelun perään. 

Lopulta sitten kello puoli 11 mun oli pakko laittaa tämä huutava itku potku raivari-neiti nukkumaan päiväunia ja sinnehän se simahti samantien. Evelynillä on taas alkanut nuha pahenemään joten saattaa olla, että sekin harmittaa. Ilkeää tämä kevät aika, vaikka pukee kuinka lämpimästi uloskin päälle niin silti se kevät flunssa vaan iskee koko ajan pahemmaksi ja pahemmaksi. 

Nyt kun tämä allergiakausikin on alkanut niin odotan ihan kauhulla milloin mulla alkaa koivuallergia. Kaikki koivuallergikot varmasti tietävät kuinka kamalaa se jatkuva silmien, nenän- ja korvien kutina on. Ja pahinta se silmien ja nenän vuotaminen argh. Saakohan muuten raskaana käyttää allergialääkkeitä, vai joudunko oikeasti kestämään sen alku kesän kokonaan ilman niitä, en yhtään muista?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Liitän tähän samaan postaukseen nyt The liebster award-haasteen, jonka olen kyllä jo monta kertaa tehnyt, mutta en ole kyllä kertaakaan vielä vastannut Terhin kysymyksiin, joten nyt saatte vastauksia taas kerran :) Itse en kuitenkaan lähde tekemään 11- kysymystä kenellekkään ja ne ketkä haluavat voivat ottaa haasteen vastaan!

Terhin kysymykset:

1. Mikä tekee sinut onnelliseksi?

- Minut saa onnelliseksi oma perheeni, läheiset ja ystävät. Mä olen siinä asiassa kyllä onnenpekka, että mulla on siunaantunut siskoja ja veljiä joiden kanssa voin oikeastaan puhua aikalailla mistä vaan. Onnelliseksi mut saa myös koti ja musiikki.

2. Mitä suunnittelit tehdä kesällä?

- Meillä on suunnitteilla lähteä ainakin käymään muumimaailmassa ja korkeasaaressa. Haluttaisiin myös päästä mökkeilemään jonnekkin, missä olisi järvikin. Haluisin myös mennä laivalle ja onhan noita vaikka mitä, mitä haluaisin tehdä. Aleksin synttärit pitäisi ainakin viettää heti kesäkuun alussa. Mulla itselläni on nimpparit heinäkuussa, joten varmasti nimpparikahvittelutkin tulee järjestettyä. Elokuussa mennäänkin sitten jo toivon mukaan synnyttämään <3

3. Mistä haaveilet nyt?

- Mulla ei oikeestaan tällä hetkellä ole mitään suurempia haaveita. Yritän ehkä mielummin elää päivä kerrallaan, mutta on mulla seuraavalla viikolla pääsykokeet erääseen kouluun, jonne todellakin haluaisin päästä sisälle :)

4. Mitä asiaa kaipaat ajalta, milloin sinulla ei ollut lasta/lapsia?

- Luulen, että kaipaan siltä ajalta sitä, että kaikkialle oli niin paljon helpompi lähteä. Ei se ole mulle mikään ongelma, että nyt se on vähän hankalampaa, mutta se voisi olla ainakin yksi asia mitä kaipaan. Toinen on ehkä se yhteinen aika Aleksin kanssa, kun sai vaan kaiket päivät nyhjätä yhdessä :D Emmä usko, että enään edes osattaisiin vaan olla toisissamme kiinni kuin iilimadot, mutta se olkoon toinen asia :D

5. Sinulla on kaksi tuntia omaa aikaa, mitä teet?

- Mä varmasti lähden kahville jonkun ystävän kanssa tai sitten olen ihan vain kotona ja katson jotain kivoja sarjoja netflixistä :)

6. Asia mikä pitää ehdottamasti tehdä heti aamulla?

- Mun on ainakin pakko syödä heti aamulla :D Mulla menee päivä pilalle samantien, jos en saa leipää nassuni eteen herättyäni.

7. Lempi ravintolasi?

- Tämä on kyllä vaikea, mä rakastan niin monia eri ravintoloita. Amarillo on yksi hyvä, Helsingissä oleva Salve-ravintola on myös yksi mun lemppareista ja oi, että mä rakastan Ristoranto momentoa. Pikaruokaravintoloista mä olen eniten mäkkärin ystävä.

8. Asia jonka haluaisit toteuttaa elämäsi aikana?

- Ennen olisin vastannut tähän benji-hyppy, mutta se unelma romuttui siinä vaiheessa kun mulla meni selkä rikki työharjottelussa. Niimpä mä vastaan tähän, että mä tahdon elämäni aikana vielä joskus mennä naimisiin.

9. Menet kahvilaan, otatko sieltä kahvin, teen vai jotakin muuta? Entäs kylkeen suolaista vai makeaa?

- Mä otan yleensä kahvilasta Soda-veden. Syön sen kanssa aina melkeimpä jonkun hyvän pullan, koska tämä raskaus on tehnyt musta aivan järkyttävän pulla syöpön. Välilla saatan vetästä croisantin tai jonkun muun leivän, jos sillä hetkellä sattuu olemaan nälkä.

10. Paikka kotimaassa johon haluaisit matkustaa?

- Mä tahtoisin matkustaa Lappiin. Olen ollut keskisuomessa kajaanissa, mutta koskaan en ole vielä ylemmäksi asti päässyt.

11. Millaiselta elämäsi näyttää viiden vuoden kuluttua?

- Noh sitähän ei voi kukaan koskaan tietää. Jos saisin päättää asuttaisiin varmasti Aleksin ja tyttöjen kanssa jo ikiomassa kämpässä. Oltaisiin naimisissa ja kaikki olisi muutenkin hyvin. En tiedä josko meillä olisi kolmaskin lapsi. Koskaan ei voi sanoa mihinkään ei. Mä toivon mukaan olisin myös valmistunut koulusta, johon olen hakenut.

                                                                <3 -Riikka

2 kommenttia: