sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Maanantain kuulumiset!

Blogin puolella on ollut nyt hiljaista, joka johtuu ihan vaan siitä, etten vaan ole jaksanut kirjoittaa. Mulla on ollut nyt niin paljon kaikkea, että olen jo itsekkin aika loppu. Edelleen kestän ongelmia hampaiden kanssa ja vielä kaupan päälle sain ikävän flunssankin, joten toivon, että ymmärrätte. 

Tänään mulla on aika kiireinen päivä, koska meillä on kello 10:00 lastenvalvojalle aika isyyden tunnustukseen. Sen jälkeen mun pitäisi mennä hammaslääkäriin ja selvittää samalla kuinka pääsen hakeutumaan erikoishammaslääkärin hoitoon. Neuvolaankin pitäisi ehtiä soittaa, joten tästä päivästä tuskin menoa ja meininkiä puuttuu. 

Ehdin onneksi tässä välissä tulla teille vähän näitä kuulumisia kirjoittamaan, kun meillä vielä pikkuiset nukkuu yöunia. Nyt kuitenkin mun täytyy mennä herättämään tuo pätkis tuolta ylös, jotta keretään paikan päälle lastenvalvojalle. Evelyn jää siksi aikaa mun äidin kanssa kotiin :)

Hyvää maanantai päivää kaikille! :)

                             ♡ -Riikka


10 kommenttia:

  1. Miten ne ei vieläkään ole saaneet sitä hammasta kuntoon?! Uskomatonta :o
    Itelläkin on viisaudenhampaan poisto keskiviikkona ja pelkään ihan hulluna :D Saan esilääkkeet joten jere joutuu lähteä töistä aiemmin ja tulla vahtimaan tyttöjä. Mukavaa päivää teille ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul meni hampaat niin huonoon kuntoon raskauden aikana et niitä on useempia ja säryt vaan jatkuu. Tänäänkään ei tehny mitään muutakun hio niitä vaikka särkee -,-

      Aijaa hyi kamala. Tosin hampaan poisto ei kyllä satu jos on puudutteet. Tai en tiedä viisureista, mutta ei ainakaan normaali hammas :D Tsemppii hampaan poistoon!

      Aijjaa tehäänkö sulle siis se poisto nukutuksessa?

      Kiitos samoin ♡

      Poista
  2. Voi mä ymmärrän kyllä jos oot "vähän" kiireinen ja väsynyt <3 koita muistaa huilia aina kun mahista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy yrittää heittää välillä aivot narikkaan : D Tosin vähän vaikeeta kun kaksi pientä ja koko ajan uusia vastoinkäymisiä omalla kohdalla :/

      Poista
  3. Pitää suoda aikaa itsellekin. Mulla hieman sama ongelma, että aika ei tunnu riittävän tällä hetkellä oikein mihinkään. Odotan lokakuuta, jolloin suurimmat kiireet helpottavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta :)

      Hyvä, että sulla ainakin helpottaa sitten :) Tsemppejä sullekkin jaksamiseen!

      Poista
  4. Voi hammas ja flunssa :/ Tsemppiä sinne. <3
    Kiirettä pitää täälläkin kun ristiäisiä juhlitaan lauantaina..välillä iskee tunne etten kerkee millään kaikkea..mutta onneksi asioilla on tapana järjestyä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sitä tosiaan tarvitaan kun näiden hampaiden kanssa saa ravata monta kertaa viikossa päivystyksessä ja vasta seuraavassa kuussa aletaan miettiä tosissaan mitä näille hampaille keksitään :/

      Ainiin, teillä on ristiäiset nyt jo :D Mä odotan jo innolla ristiäis postausta ja sitä menikö mun nimi veikkaus oikein. Mulla oisi vieläkin yksi arvaus, mutta enpä enään viitsi mennä kommentoimaan kun kerran olen jo arvannut :D

      Poista
    2. Juu lauantaina juhlitaan. :)
      Odotan jo niin innolla että saadaan Minille oikea nimi käyttöön. "Salaa" ollaan sitä J:n kanssa käytetty kun ei ole ollut muita korvia kuulemassa. :D

      Poista
    3. Hahaha vähän kun mäki teen yksinäni vauvan kanssa :D

      Poista