tiistai 17. helmikuuta 2015

Blogi jo 1-vuoden!

5-päivä tätä kuuta tuli täyteen tasan vuosi siitä, kun aloin kirjoittaa blogia. Se oli mulle aika iso päätös. En ole koskaan ollut mikään super hyvä ilmaisemaan itseäni kirjoittamalla, mutta jotenkin tästä tuli vaan mun juttu. Mulla ei nyt niinkään ole mitään harrastusta, mutta tää on ihan täydellinen harrastus mulle. Saan purkaa ajatuksiani johonkin muualle kuin vain siihen päiväkirjaan (jonka kirjoittaminen on muuten noin vuosi sitten jäänyt, koska aloin kirjoittelemaan tänne tärkeitä ja ei niin tärkeitä asioita).

Vuodessa on tapahtunut paljon kaikenlaista. MEIDÄN, Aleksin ja mun pieni ihana neitimme on kasvanut jo isoksi tytöksi, oppinut paljon uutta ja on jo 1-vuotias, meidän suhde on ehkä jollakin tapaa syventynyt Aleksin kanssa. En osaa sanoa miten se näkyy, mutta mulla on todella vahvasti sellainen tunne, että tämä kestää! Meille on myös tulossa toinen ihana vauva. Siinä jo kerrakseen vuoden sisällä tapahtunutta.


Niinkuin jo aikaisemmin sanoin, tästä blogin pitämisestä on tullut mulle todella tärkeä ja rakas harrastus. Mulla ei ole paljon lukijoita, mutta se ei haittaa mua milläänlailla. En olisi koskaan uskonut, että mulle tulisi edes lukijoita. Alunperin ajattelin pitää tämän vain omana "toisena"
päiväkirjana. Nyt kuitenkin olen erittäin iloinen teistä kaikista lukijoistani. Kiitos kun olette matkassa ja toivottavasti tulette pysymäänkin mukana :)

Blogi innostus alkoi ehkä siitä kun luin muiden mammabloggaajien blogeja innolla. Even ollessa 2 kk vanha mäkin ajattelin aloittaa kirjoittamisen meidän arjesta. Näinpä tätä on jatkunut jo vuoden.

Täytyypä siis onnitella blogia! ;)



                          ♡ -Riikka

4 kommenttia:

  1. Onnea blogin 1v synttäreistä :) ♡

    VastaaPoista
  2. Mukava blogi sinulla! Löysin sen vasta, ja jään lukijaksi!
    Onnea 1-vuotiaalle blogille! :)
    http://vuosielamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista