tiistai 24. helmikuuta 2015

Äitiyspakkaus 2015 minun silmin.

Tätä pakkausta onkin jo odotettu. Joulukuussa mä aloin jo odottamaan milloin se tulee ja nyt se vihdoin on julkaistu!

Näitä postauksia on varmasti usealla raskaana olevalla ja muillakin, mutta mä tahdon myös kertoa mielipiteeni tästä äippäpakkauksesta.


Olen lukenut toisten mielipiteitä ja postauksia tästä ja suurin piirtein kaikilla on jotakin valitettavaa tästä kuten "liian poikamainen" tai "ompa ruma makuupussi". Okei kyllä osa tykkääkin tästä, mutta mun silmään on vain osunut paljon noita negatiivisia kommentteja pakkauksesta. Mun mielestä tää pakkaus on aivan ihana. Toki löydän itsekkin pari asiaa jotka eivät ole niin silmääni iskeviä, mutta enpä viitsi valittaa, koska pakkaus on meille kuitenkin ilmainen ja kovin monessa maassa ei tälläistä avustusta edes saa jos missään muualla kuin Suomessa.

Lemppareikseni pakkauksesta nousi:

Tämä ihana makuupussi! Jotenkin mielestäni ehkä hieman vanhanaikainen, ehkä siksi pidänkin tästä.. 


Potkupuku. En tiedä mikä tässä tekee mun lempparin, mutta jotenkin tämä vain on ihana. Sopii mun mielestä niin tytölle kuin pojallekkin.


Tähän ihastuin myös! Aivan ihana pikku pupunen ja tätä tulee varmasti käytettyä paljon oli sitten uusi tulokas tyttö tai poika :)


Pöllökuosinen kuolalappu. Tästä mun tuskin tarvitsee selitellä sen enempää kuin PÖLLÖT! Mä olen pöllö fani.


Tämä asuste on myös ihana. Housujen väri ei ehkä ole ihan mun mieleen, mutta tuo paita ah ihana <3


Lopuksi vielä vanuhaalari, joka on myös söpö. Muistelen, että pidin viimevuoden pakkauksessakin tälläisestä samantyyppisestä, jossa oli muistaakseni oravan kuva ja se oli vaaleansininen.



Pakkaukseen oli myös tullut ihana toppapuku jonka saa pussimaiseksi. Sitä en laittanut tähän lemppareihin vaikka ihan hieno olikin. Kuumemittari oli myös iso plussa paketissa :)

Mutta tässäpä mun mielipiteet pakkauksesta. Mitäs te muut piditte? Oliko liian poikamainen vai tykkäättekö tekin yhtä paljon tästä äippäpakkauksesta kun minäkin?

Kuvat lainattu Kelan sivuilta: http://www.kela.fi/aitiyspakkaus

                                                              <3 -Riikka


4 kommenttia:

  1. Katoin tota pakkausta ihan kateudesta vihreänä! Mun mielestä toi on kivoin pakkaus mitä on ollut, harmi että asut niin kaukana muuten tulisin hipelöimään noita kamppeita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah vielä en oo saanut ees noita :D Toi on kyllä niin ihana pakkaus ♡

      Poista
  2. Moikka.
    Löysin kivaan blogiisi ja jään seuraamaan. Täälläkin odotetaan vauvaa syntyväksi elokuussa. :) edelliset lapset ovat syntyneet -05, -09, -10 ja -13.

    Musta tuo pakkaus on aivan ihana! Ilman muuta haluan meille tuon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tervetuloa mukaan :) Pitääpä käydä kurkkaamassa sunkin blogi!

      Joo on kyllä ihania vaatteita! Tykkään tästä pakkauksesta enemmän kun vuoden 2013 pakkauksesta vaikka oli sielläkin kivoja vaatteita :)

      Poista