perjantai 14. marraskuuta 2014

Postaus tahti.

Puhutaanpas tällä kertaa hieman tästä postaustahdista.

Mä itse tykkään lukea blogeja, joissa uusia julkaisuja tulee joka päivä tai joka toinen päivä. Paria poikkeusta lukuun ottamatta luen myös sellaisia blogeja joiden postaus tahti syystä tai toisesta on vain kerran viikossa. Mulla itsellä ei taida lukulistalla olla yhtäkään blogia missä ei kerran viikossa postattaisi. Jos ei lasketa mukaan joitakin erikoistapauksia, kuten mun ystävät.

Itse olen todennut omaksi postaustahdiksi parhaaksi joko, joka toinen päivä tai joka kolmas päivä. Tietenkin poikkeuksia minunkin kirjoitus tahdissani on. Välillä kirjoitan joka päivä ja välillä taas saattaa tulla kerran viikkoon postaus. En kyllä taida muistaa kertaakaan sellaista tilannetta oman bloggaamiseni aikana, ettenkö olisi viikkoon kirjoittanut tänne mitään. Viikonloput yleensä menevät niin nopeasti ja vietän ne Aleksin ja Evelynin kanssa, että silloin en kyllä kovin usein ehdi tänne kirjoittelemaan. Haluan viettää aikaa perheenä, kun viikolla Aleksi on aina töissä tai koulussa niinkuin varmaan muillakin :D

Jostain syystä kumminkin itse olen sitä mieltä, että jos ei ole mitään asiaa niin turha kai sitä on väkisin mitään tekstiä yrittää aikaiseksi saadakkaan. Luulen, että lukijat kuitenkin pysyvät, vaikka aina ei joka päivä sitä postausta ilmestyisikään :)

Nyt kuitenkin hyvää alkavaa viikonloppua kaikille ihanille lukijoilleni ♡

                           ♡ -Riikka


4 kommenttia:

  1. Totta, jos mä kirjottelisin kerran kahdessa viikossa niin en oikein näkisi järkeä blogille.. :) Mut jokainen toki tekee niinkun itse tykkää.
    Mun postaustahti on kans yleensä joka toinen tai kolmas päivä. Välillä juttua riitää joka päiväkin=D
    Hyvää viikonloppua sullekin!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kaikki tekee omalla tavallaan :D Mulla jostain syystä välillä tulee sellasia aikoja, ettei kertakaikkiaan ole mitään kirjoitettavaa, mutta yleensä se ei jostain syystä kestä viikkoa pidempää :D

      Sun postauksia onkon ihana lukea :)

      Poista
  2. Täällä mä oon käsi pystyssä ja tunnustan mun kirjottelun vähentyneen normaalista. Asiaa varmasti olisi mut mä oon vaan niin hiton väsyny etten jaksa rustailla 3-4 kertaa viikossa just nyt mut aion parantaa tapani heti kun tilanne sen sallii :D

    Ja mä oon kans tota mieltä että mitä sitä väkisin mitään kirjottamaan jos ei oo mitään asiaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä säilyn ainakin lukijana vaikka postaisit vaan kerran viikossa :D

      Ja ehkä ihan ymmärrettävääkin, että et ehdi joka päivä kirjottelemaan :D

      Poista