tiistai 11. marraskuuta 2014

Hieman murheellisia asioita.

Tiedättekö sen tunteen kun on huolia ja murheita, jotka eivät koske omaa suhdetta vaan jonkun toisen erittäin läheisen ihmisen suhdetta, se tuska siitä tuntuu myös itsessä vaikka se ei oma asia olekkaan??. Mulla on tällä hetkellä sellainen olo. Nämä pari päivää on oikeesti pistänyt mut miettimään kaikkea mahdollista ja sitä kuinka voisin tätä läheistäni tukea ♡

Kuitenkin on vaikeaa pukea sanoja oikeanlaisiksi kun itsekkin kärsii omasta ja toisen puolesta tästä nimeltä mainitsemattomasta asiasta. Plus tämä tietenkin vaikuttaa meidän koko perheeseen jollakin tapaa. On asioita joiden haluisi todellakin olevan toisin, samallalailla kun ennenkin. Valitettavasti se ei vain aina ole mahdollista.

Mulla ei ole oikeastaan ollut aikaa tänne nyt kirjoitella juuri tämän asian takia. Haluan kuitenkin laittaa nyt tämän läheisen ihmisen etusijalle mun elämässä, joten valitettavasti voi olla, että en ehdi joka päivä tänne kirjoittelemaan, toivottavasti ymmärrätte.

Jos vielä hetken jaksatte kuunella valitustani niin mä olen myös ollut todella väsynyt. Varmasti johtuen tästä, että tulee kamalan aikaisin pimeää jne.. Muuten meillä kyllä menee hyvin. Omat asiat on kunnossa kyllä :) Evelyn on oma ihana pirteä itsensä. Aleksi on tällä hetkellä meidän kanssa kotona, koska on sairaslomalla syys flunssan takia... Evelynin kerhokuvatkin jo tulivat Internettiin muokattaviksi, olivat kyllä mielestäni hyvin onnistuneita. Hymyäkin saatiin osaan kuvista <3

                                                             <3 -Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti