perjantai 26. helmikuuta 2016

Meidän Perjantai päivä.

Hyvää huomenta kaikille, tai no nyt kun tämän julkaisen, niin paremminkin iltaa :)

Nyt kurkistetaankin meidän perjantai päivään, joka lähti käyntiin

Klo: 07:30

Herään herätyskelloon, vatsassa velloo jännityksestä, koska tänään menen ensimmäistä kertaa hierojalle avauttamaan niska jumejani.

07:50

Olen itse tekemässä aamu juttujani, kun kuulen pienet askeleet ja supinan, joka kantautuu minua kohti. Evelyn on siis hereillä, aamu alkaa kunnolla.

08:15

Vilkutan Evelynille heipat kun lähden. Neiti jää kotiin mummon ja pikkusiskon kanssa, joka ei ole vielä herännyt.

Katson puhelimen navista lyhyimmän reitin hierojalle ja lähden käppäilemään eteenpäin.

08:50

Olen perillä ja istuudun hetkeksi odotushuoneeseen. Hieroja tuo mulle täytettäväksi lapun, jonka täytän pikaisesti ennen hierontaa.

09:00

Minut kutsutaan sisään ja pääsenkin heti jännityksestäni, kun huomaan miten rento tyyppi mua on siellä vastassa. Ensiksi katsotaan tietenkin ryhti ja jutellaan vähän kaikenlaista. Sen jälkeen pääsen makaamaan hieronta pöydälle. Tunti menee hujauksessa.

10:00

Pääsen pois huoneesta ja kyllä on vaan pakko sanoa, että keskiviikkona menen uudestaan. Mulla oli niin paljon jumeja, ettei yksi kerta tähän kroppaan edes riitä :D

10:10

Kävelen kotiin kylmissäni. Ulkona ei ole mitenkään kamalan kylmä, mutta hieronta sai ilmeisesti aika pahasti mut tutisemaan kylmästä.

10:30

Olen kotona ja alan hieman siivoamaan, ennenkun meidän pitää tyttöjen kanssa lähteä keskustaan.

11:00

Puetaan päälle ja suunnataan Nissenille. Siellä nähdään samalla mun sisko ja siskon lapsi. Käyn tarkistuttamassa näköni, jotta saan tilattua piilolinssejä lisää. Päätetään nostaa mun piilolinssien vahvuutta hieman.

12:15

Ollaan menossa vaatekaupoille. En löydä oikein mitään. Sen jälkeen lähdetään syömään Rollssiin tyttöjen kanssa. Evelyn haluaa pelkät ranskalaiset ja itse otan aterian. 



Syödään ruoka ja lähdetään kirpparille, koska mun sisko haluaa mennä käymään siellä. Löydän tälläisen hassun pipon, jota halusin kokeilla Evelle :D Pakko myöntää, että onhan tuo aika suloinen pipo!



13:30

Suunnataan Prismaan ostoksille. Ostetaan ruokatarvikkeet meille kotiin ja kaupassa vierähtääkin reippaasti yli tunti.

15:45

Lädetään bussilla mun siskon luokse, jossa ollaankin kaikki jo niin väsyneitä, että mennään sänkyyn päivälevoille ja katselemaan muumeja kännykältä.



Aleksi menee kaverilleen siksi aikaa.

17:52

Ollaan edelleen mun siskon luona. Kohta Aleksin pitäisi tulla hakemaan meitä kotiin, koska illalla on vielä siivottava ennen mun huomisia synttäreitä :)



18:00 

Aleksi ilmoittaa mulle, että haluaa mennä siivoamaan meidän kodin ja me voidaan tyttöjen kanssa vielä olla mun siskolla :) Se käy mulle tällä hetkellä paremmin kuin hyvin, koska olen aamulla jo saanut siivottua jonkin verran ja viime yö meni todella huonosti nukkumisen kannalta. 

Yritän saada Emilyä nukkumaan iltaunia ja Evelyn leikkii Julian ja Julian kavereiden kanssa.



18:16

Emily pyörii ja hyörii edelleen ja jokeltelee mun ja Lauran vieressä. Evelyn sai juuri syötyä välipalaa.

18:20

Emily nukkuu ja mä menen katselemaan, mitä tytöt duunailee Julian huoneessa.

18:45

Tytöt lähtevät saattamaan Julian kaveria ja samalla Julia menee yöksi toiselle kaverilleen. Aleksi tulee hakemaan meitä kotiin. Istutaan vielä hetki siskoni luona ja sitten lähdetään tekemään tytöille ilta puuroa ja laittamaan heidät unelle.


20:00

Katsotaan salkkareita, joden jälkeen aletaan pukemaan tytöt ja lähdetään kotiin päin ajelemaan. Evelyn ja Emily ovat todella väsyneitä ja molemmat kiukuttelevatkin jo ihan kunnolla.

20.20

Syödään puuro, tehdään iltapesut ja puetaan yökkärit päälle. Aleksi menee laittamaan Even nukkumaan ja itse menen laittamaan Emilyn. 

21:00

Molemmat tytöt nukkuvat ja vihdoin pääsen suihkuun ja käpertymään Aleksin viereen sohvalle. Alan myös katsomaan Pretty little liars-sarjaa.

Meillä oli kaiken kaikkiaan tänään aika touhukas päivä ja tytötkin olivat ihan rättipoikkiväsyneitä illan päätteeksi. 

Nyt on ihana vain rentoutua. Toivotaan, että tytöt nukkuisivar yönsä hyvin ja mekin saataisiin Aleksin kanssa kunnon yöunet.

Huomena juhlitaankin Aleksin kanssa mun synttäreitä ja pari meidän kaveriakin tulee päivällä kyläilemään :)


                            ♡ - Riikka


4 kommenttia:

  1. Huomenna tullaan kyläilee, jee! :)

    VastaaPoista
  2. Niimpä! Kiva saada teidät tänne :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten kivalta kuulosti teidän päivä :) ja hei hyvää synttäriä ja kivoja juhlia <3

    VastaaPoista