torstai 4. helmikuuta 2016

Helmikuun terästäytyminen kirjoitteluun.

Rustaan, pyyhin, rustaan, pyyhin jne...

Tammikuu on nähtävästi ollut mulle sellaista aikaa, jolloin olen tehnyt blogin suhteen vaan kyseistä toimea.

Helmikuu yrittää kovasti lähteä samalla kaavalla käyntiin. Tässä kohdassa mietin taas, kirjoitanko blogia itselleni vai teille ihanille lukijoille siellä ruudun toisessa päässä.

Aluksihan kirjoitin sitä vain itselleni, kuitenkin nyt näin melkein kolmen vuoden blogin pito aikanani mulle on tullut todella tärkeäksi te kaikki ihan mahtavat persoonat siellä ruudun toisella puolen. Olen saanut paljon uusia tuttavuuksia, vertaistukea monissa asioissa ja myös apua blogini suhteen silloin kun sitä olen tarvinnut. Kyllä mä vaan suurimmaksi osaksi teitä varten tätä kirjoitan!

Vaikka täällä on ollut nyt vähän hiljaisempaa niin se ei silti tarkoita, ettäkö olisin unohtanut blogini. Tässä nyt on vaan ollut kaikenlaista. Meidän kipuiluja, kiirettä ja sen sellaista, mitä nyt vaan voi kahden lapsen kanssa arjet olla :)

Sillon kun mulla alkaa illalla kello: 20.00 jälkeen niin sanotusti ensimmäinen ihan oma aika päivästä, niin jostain kumman syystä olen mielummin vain rötkähtänyt sohvalle katsomaan Aleksin kainaloon telkkaria, kun tullut tänne kirjoittelemaan. Ymmärtänette varmaan ♡

Helmikuun aikana kuitenkin koitan vähän terästäytyä tämän blogini kanssa ja saattekin tälle kuulle ainakin meidän Emilyn puolivuotispostauksen♡, ehkä jotain saliin liittyvää, meidän päivä-postauksen ja ajttelin myös järkätä arvonnan tänne blogin puolelle mun blogin kolmevuotis päivän kunniaksi! Siinä sitä jo onkin jonkin verran juttua tulossa ja koko ajan pääni ruksuttaa lisää :D

Nyt alan katsomaan salkkareita ja rauhoitun taas omaa aikaani viettämään. Hyvää yötä kaikille ♡

                              ♡ -Riikka

6 kommenttia:

  1. Älä stressaa, mukana pysytään ♡

    VastaaPoista
  2. Välillä on ihan hyvä pitää vähän etäisyyttä blogiin. Mulla oli myös tossa pieni "luomisen tuska" kausi mutta pikkuhiljaa tuntuu että taas intoa riittää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Tuntuu kyllä, että on tehnyt ihan hyvää tää pieni tauko. Eiköhän tää tästä taas lähde käyntiin jossain vaiheessa :)

      Poista
  3. Toivottavasti siellä ollaan jo täysin parannuttu <3 tuntuu et kokoajan joku on kipeenä ja kaikki maailman taudit jyllää samaa aikaa, inhottavaa! :/ kokoajan saa olla pelkäämäs ettei jamielille tuu mitään.
    Innolla ootan sun salijuttuja muutes :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oltiin kyllä, mutta nyt Emily on saanut flunssan ja yskän takaisin ja torstaina olis neuvolassa rokotus. Taitaa jäädä ottamatta :/

      Joo se on kyllä tosi ikävää, jos niinkin pienelle tulee jotain tautia. Emily onneksi säilyi 4 kk saakka terveenä :)

      Tänään olis taas sali päivä :) Mun on pitänyt ottaa kuvia tän hetkisestä tilanteesta, mutta mä en löydä mistään mun kameraa :D Taas joku piilottanut :D

      Poista