perjantai 26. helmikuuta 2016

Happy birthday minä :)

Tänään onkin sitten mun 23-vuotis synttärit, joten hyvää syntymäpäivää minä! :D


Mulla alkaa jo kriisiä pukkaamaan, koska nyt 25-vuotta on jo lähempänä kuin 20-vuotta ja kohta sitä ollaankin jo huomaamatta 30-vuotta. Siis 25 tai 30-vuodessahan ei mitään pahaa ole, mutta mä olen aina ajatellut, että kun täytän 30-vuotta niin mulla on sen jälkeen jo kaikki mitä olen aina halunnut.

Noh hyvin on ainakin lähtenyt liikkeelle. Mulla on ammatti, koulupaikka, mies, kaksi ihanaa lasta ja meillä on tämä koti ♡ Tosin oman kodin haluan vielä saada. Siihen saattaa mennä aikaa, mutta kyllä se olisi mulla ja Aleksilla toiveissa, niinkuin varmasti kaikilla. 

Lapsien suhteen mulla ei enään niinkään ole stressiä, koska meillä on jo kaksi ihanaa tyttöä♡.

Ammatin olen suorittanut itselleni jo yli kolme vuotta sitten. Olen myös saanut toisen ammatin koulupaikan itselleni valmiiksi, joten syksyllä opiskelemaan ja sillä tavoin sitä vakituista ammattia itselleni hankkimaan.

Nyt kaikki 25-30 -vuotiaat saavat tulla kertomaan mulle mitä kaikkea hyvää teidän iässä on? :D Jospa saataisiin mun alkava kriisi pois. Hassua, että sellainen voi tulla jo tässä iässä, mäkun olen kuullut vain siitä kuuluisasta kolmenkympin kriisistä. Niin ja viidenkympin villityksestä. 
-------------------------------------------------------------------

Tänään meille on tuossa 13-14 maissa tulossa pari kaveria kylään. Sattui oikeastaan niinkin hassusti, että tutustuin tähän mun kaveriin Internetin ihmeellisen maailman kautta, kun hän laittoi mulle viestiä ja kysyi haluttaisko tulla tyttöjen kanssa joku päivä leikkimään heidän lastensa kanssa. Noh mepä sitten sovittiin tapaaminen ja mentiin.

Tutustuttiin siinä ja tuli puheeksi Aleksin työpaikka ja yllätys yllätys kaverini mies oli samassa paikassa töissä :D Noh nyt vähän niinkun ollaan kavereita kaikki!

Illalla saadaan meille tänne tytöille hoitaja ja me Aleksin kanssa lähdetään jonnekkin viettämään mun syntymäpäiviä. Yöksi tullaan tietenkin kotiin :) Oikeastaan vielä mitään hajua ei ole minne mentäisiin, mutta eiköhän sekin tämän päivän aikana selviä :)

Nyt nousen ylös sängystä ja jään odottamaan milloin muu porukka herää. 

Mukavaa lauantaita kaikille ♡

                             ♡ -Riikka

6 kommenttia:

  1. Joo älä turhaan alota kriiseilyä vielä:D
    Mun iässä (29) on oikeestaan yhtä lailla hyvää kun sunkin, näytän vaan vanhemmalta:DD
    Ja äitiys on tuonut uudenlaista vastuuta ja järkeyttä, mutta sullahan on tosiaan jo lapsiakin, mulla ei vielä sun ikäisenä ollut!:)
    Kovasti hyvää syntymäpäivää Riikka!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytys varmaan vähän hellittää :D Ainakin on enemmän elämänkokemusta kun mulla! :) ja sä et tosiaan kyllä näytä vanhalta, jos multa kysyttäis niin oot kyllä nuoren näkönen ♡ :)

      Kiitos paljon! ♡

      Poista
  2. Paljon onnea Riikka.♥
    Voin lohduttaa että ei tämä 30 ole niin paha kuin itse aikoinaan luulin. Vaikka nyt meinaa välillä jonkin sortin kriisiä iskeä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Terhi ♡

      Hahaha :D Nooo ei kai sitä kannata turhaan kriiseillä (helpommin sanottu kuin tehty :D)

      Ja sulla on jo lapset, niin turhaan saat kriisiä :D Mä kriiseilen koska mulla ei ole vielä kaikkea mitä haluan ja aikaa ei enään paljon ole siihen 30-vuoteen :D Aika kuluu niin siivillä.

      Mulla on ihan kamala päähän pinttymä tosta 30-vuoden iästä. Pakko olla kaikki just silloin eikä myöhemmin :D Saa nähdä mitä käy.

      Poista