tiistai 12. tammikuuta 2016

Lempipaikkani kotona.

Haasteen minulle antoi Kädenjälkiä sydämessä -blogin Nea, joka omassa postauksessaan kertoi lempipaikkansa kotona olevan hänen makuuhuone. Käykääpä samalla katsomassa Nean postaus <3

Tässä haasteessa on tarkoituksena ottaa yksi tai useampi kuva, joka on se lempipaikkasi kotona. Kuvan ottamisen jälkeen julkaise kuva ja kerro miksi valitsit juuri sen paikan. Onko se paikka, jossa voit rentoutua? Onko siellä paras sisustus? Liittyykö siihen eniten muistoja vai miellyttääkö se muuten vain silmää? Muista haastaa lopuksi kolme bloggaajaa mukaan.

Tätä paikkaa sainkin pohtia hetken aikaa. Mulla on kotona oikeastaan kolme lempipaikkaa ja mun oli kamalan vaikea valita niistä sitä yhtä ja oikeaa. Voisin melkeen laittaa tähän kaikista kolmesta paikasta kuvat, mutta nyt tehdään niinkuin ohjeissa lukee ja laitetaan vain yhdestä huoneesta kuvat :) Kotini kolme lempipaikkaa olisivat olleet meidän makuuhuone, olohuone ja Emilyn huone.

Päätin valita näistä kolmesta huoneesta Emilyn huoneen <3

Emilyn huone on tällä hetkellä vielä hieman keskeneräinen, mutta se on se mun ykkös paikka, jota rakastan meidän kodissa eniten. Se paikka ei ole sen takia mun lemppari, että viettäisin siellä aikaa vaan mä ihan suoraan sanoen pidän vain Emilyn huoneen sisustuksesta. Emilyn huone on myös tällä hetkellä mukavan viileä, verrattuna meidän muihin huoneisiin. Huoneeseen on tulossa vielä lisää sisustustavaroita. Täällä huoneessa voisin viettää aikaani ihan mielelläni :D

Mä olen yhdistellyt Emilyn huoneeseen vähän enemmän värejä kun vain paria, mutta musta se on kiva juuri tuollaisenaan. Emilyn huoneesta löytyy ainakin punaista, vaaleanpunaista, keltaista ja mustaa väriä. 









Tässä oli mun lempipaikka meidän kotona. Nyt on teidän kolmen bloggaajan vuoro kertoa oma lemppari paikkanne! :)

                                                                       Cee`s diary
                                                                
                                                                Kahden lapsen kaaos

                                                                         Cindderella

                                                                     <3 -Riikka

8 kommenttia: