sunnuntai 17. elokuuta 2014

Serkun pojan ristiäiset.

Eilen meillä oli mun serkun lapsen ristiäiset. Ristiäisiä vietettiin ihan vaan mun kummitädin, elikkä mun serkun äidin kotona. Serkku ja sen mies eivät halunneet kirkko ristiäisiä . 

Tapahtuma oli kaikin puolin kaunis ja ihana :) Ristiäisporukka ei ollut liian iso ja sisälläkin mahtui hyvin liikkumaan, vaikka kyse oli rivitaloasunnosta. 

Pappi tietenkin oli kastamassa pikkuisen. Mä ehdotin serkulle sen lapsen nimeksi Väinöä, koska hänen vauva näytti väinöltä ja jo nimi joksi häntä sanottiin ennen kastetta oli Rauski :D Väinö on ihanan vanha nimi ja se olisi sopinut hyvin hänen vauvalleen :D Arja tykkäsi nimestä myös mutta pojan nimeksi tuli kuitenkin Aatu :)  Aatukin on suloinen nimi :) 

Mä haluan mun seuraavalle lapselle, jonkin samantapaisen nimen kun Evelynilläkin. Siis sitten jos vielä meille toinen lapsi suodaan :) Mulla olisi jo pojalle ja tytölle nimi mietittynä, Aleksi vaan ei ole välttämättä samaa mieltä. Vaikka Evelynin nimestä oltiinkin täysin varmoja ja samaa mieltä. 

Evelyn oli koko ristiäistilaisuuden nätisti minun, Aleksin, mummon ja tätinsä sylissä aina kädet ojossa kenelle halusikin : D Ristiäitilaisuuden jälkeen syötiin, juotiin, höpöteltiin ja ihasteltiin pikkuista päivänsankaria.. 

Kiitos Arjalle ihanista ristiäisistä <3 

                           <3 -Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti