lauantai 23. elokuuta 2014

Sadeasut ja toppapuvut.

Heippa hei!

Eilen oli ihan huikea päivä kun me oltiin siskon kanssa Helsingin Olympiastadionilla katsomassa Cheekkiä. Evelyn jäi Aleksin siskon kanssa meille kotiin. En kyllä kadu hetkeäkään, että sinne lähdin :) Todella hauskaa iltaa niille, jotka menevät tänään sinne!

Mutta nyt siihen pääasiaan mistä mun oli eilen jo tarkoitus kirjoitella, mutta syystä se nyt jäi kirjoittamatta. Elikkä:

Olen nyt VIHDOIN alkanut etsiä Evelynille syksyksi kura-/sade asua. Samalla katselin, jos sattuisin löytämään Evelynille uuden toppapuvun talveksi. Luulen, että tuo äippäpakkauksen harmaa pupu toppapuku olisi nyt hyvä, koska se on muistaakseni aika isoa kokoa. Kuitenkaan en jotenkin siitä tykkää se on aivan liian väritön minun makuuni.

Niimpä kävin katsomassa Ticketin (www.ticket2heaven.fi) ja Reimalta (www.reima.fi) toppapukuja ja sadeasuja.

Tässä pari kollaasia mun lemppareista:

Tämän ensimmäisen kuvan kaikki puvut ovat toppapukuja.

Näistä tuo oranssi puku pisti eniten silmääni, se on nimeltään Chara haalari. Tässä puvussa on värivaihtoehtoja viisi, oranssi, pinkki, violetti, sininen ja musta. Kuitenkin tämä oranssi on mun mielestä ihanan värinen, vaikka yleensä en oranssista pidäkkään. Oranssi kuitenkin sopii Evelynille todella hyvin. Puvun hinnaksi tulisi 79.95 €. Mietin, että onko se liikaa toppapuvusta joka menee aika varmasti vain yhden talven. Toisaalta puku on merkkipuku ja sitähän voi vaikka kierrättää tarpeen tullen jos sattuisi, että vielä joskus toinen neiti saataisiin :)



Noh sitten päästäänkin sadeasuihin. Löysin vaikka mitä kivoja sadeasuja/takkeja. Kurahousut on kyllä oltava yhdistettyinä näihin, mutta otin nyt vain tähän kollaasiin kolme takkia ja yhden koko setin :)

Ensimmäisen sadetakin nimi on sadetakki joki, joka pisti silmääni heti ensimmäisenä. Tämän takin hinnaksi tulisi 44.94 €, aivan ihana mun mielestä. Punainen sadetakki oli myös ihana ja samanlaisella kupla kankaalla kuin tuo joki takkikin. Hinnaksi tälle takille tulisi 32,95 €.
Kuitenkin tämä vasemmanpuoleinen alhaalla oleva on mun lemppari, jos mitenkään saisin niin sen kyllä ottaisin meidän neidille. Takin hinta on 49.95 €. Nämä kaikki sadetakit ovat Reimalta.


Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä löytyi tälläinen setti. Itse nämä yhdistelin kun katselin kaikkia vaihtoehtoja.
Sadeasu on Ticketiltä. Oikea hinta sadeasulle olisi 89,90, mutta nyt Ticketillä tämä on alennuksessa 40% ja maksaa vain 53.94 €. Kypärämyssy ja käsineet ovat myös Ticketiltä. Kypärämyssy 34,90 € oikealta hinnaltaan, mutta alennuksessa nyt 50% elikkä 17.45 €. Käsineet ovat veden ja tuulenpitävät ja näiden oikea hinta on 34,90 €, mutta alennuksessa 50% eli 17,45 € niinkuin kypärämyssykin.


Mitäs te pidätte näistä? Oisiko mitään ideaa jossakin?

Mun on todella vaikea päättä kun nämä kaikki ovat mun mielestä niin ihania..Noh ehkä mä tulen johonkin päätökseen jossain vaiheessa, tai sitten vaan tyydyn menemään kaupoille ostamaan enkä tilaile mitään.

                                                                <3 -Riikka

2 kommenttia:

  1. noi raidalliset on kyllä ihania :> mä haluisin helmille jonkun turkoosi/valkosen puvun mut sit kaikki luulis sitä pojaksi ku tuolla kulkis :D ärsyttää et tytöille tehdyt puvut on aina pinkkiä, liilaa tai oranssia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään niistä :)) niimpä.. vois kyllä olla muitakin värejä vaikka rakastuinkin tuohon oranssiin :D

      Turkoosi puku vaan ostamaan ja siihen vaikka "tytön värinen/väriset hattu ja lapaset : D

      Poista