tiistai 12. elokuuta 2014

Mulle uusien blogien matkassa ja tietenkin uusi banneri :)

Tänään kirjoitinkin bostauksen siitä, että saisin uutta luettavaa. Noh nyt sitä sitten on ihan tarpeeksi taas hetkeksi. Kiitos paljon bloginsa linkanneille. Suurimman osan matkaan lähdinkin hyvin mielin :) Kaikki linkit tuli katsottua ja kaikki blogitkin olivat hyviä. Osa vain ei ollut sitä mitä tällä kertaa hain :)

Tarkkanäköisimmät onkin varmasti huomanneet jo, että mun bannerista on tullut uusi ja erilainen kun tuo mun viime banneri. Noh mä väsäsin ton jopa ihan itse, kamalalla väännöllä ja vaivalla. Oli suoraan sanoen super vaikeaa aloittelijalle alkaa tekemään banneria. Onneksi kuitenkin mulle linkattiin eräs blogi, jonka ohjeet auttoivat mua sen tekemään. Kiitos erittäin paljon tämän blogin kirjoittajalle Susannalle. Käykää toki tekin kaikki ketkä vielä bannerinne ja sen tekoon liittyvien kysymysten kanssa pähkäilette lukemassa Susannan blogia, siellä paljon käytännön vinkkejä niin blogin perustamiseen kuin muihinkin blogiin liittyviin seikkoihin. Blogi osoite on: http://www.pinkbubble.fi/ .

En kuitenkaan osannut oikeen keskittää tuota mun bannerin kuvaa tuonne, mutta mitä pienistä kun ei pienetkään meistä. Kyllä mä siinä jotenkin onnistuin :D Mun blogi ei ole täydellinen, mutta kuitenkin ihan munlainen. Taustan värit olisi saanut sopimaan keskenään jollakin tavalla, mutta huomasin vinkin siihen hieman liian myöhään, joten tämä saa nyt olla näin hyvä.

Eipä mulla muuta tänään. Hyvää yötä kaikille <3

                                                               <3 -Riikka

2 kommenttia:

  1. tosi suloinen toi uusi banneri :) <3 huoh munkin varmaan tarvis alkaa väsäilee uutta mutta en jaksaisi millään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos :D Joo siinä oli kyllä tekemistä, kun ekaa kertaa väsäsi :D Mä en kyllä hetkeen tee uutta :D

      Poista