torstai 7. elokuuta 2014

Anteeksi avautumisestani.

Käytiin Minnan kanssa tänään sellaista keskustelua läpi kun, että "missä ne kaikki kaverit ovat, jotka olivat ennen raskautta tekemisissä meidän kanssa?"

Suoraan sanoen, ennen Eveä mulla oli pari oikeasti hyvää tyttöpuolistakaveria, vai oliko ne sittenkään niitä oikeita ystäviä? 

Johonkin kummaan ne ovat hävinneet, toisista ei kuulu edes enään Internetin ihmeellisessä maailmassa ja toisista taas kuuluu, mutta ei kuitenkaan tavata riittävästi niinkuin ystävien oikeasti kuuluu?

Mitenhän tämän nyt kauniisti ilmaisisin.

Noh ensinäkin mä olen se ihan sama ihminen kun ennen mun raskauttakin, okei ehkä aikuistunut hieman, mutta jokatapauksessa. Toiseksi mä voin kyllä jättää Evelynin Aleksille hoitoon jos haluan mennä ilman Eveä jonnekkin kahville esimerkiksi pariksi tunniksi ja kolmanneksi c'moon oikeesti, jos mennään kaksin kahville niin mä ihan oikeesti mielummin juttelen ihan vaan niitä näitä enkä puhu pälpätä meidän arjesta jos lapsettomilla kavereillani ei siihen ole kiinostusta.

Mä olen hieman vihainen ja surullinen siitä, että nämä mun entiset yatävät, jotka siis eivät ole mitään hulivilejä eivät pidä mitään yhteyttä.

Pää pointtina siis, että mä olen sama ihminen kun ennenkin. Miksi hitossa se yhteyden pitäminen on niin vaikeaa, eikö vaan kiinosta vai mitä? 

En todellakaan tarkoita mitään pahaa, älkää ottako itseenne jos luette tätä, mutta sellaistakin asiaa voisi miettiä.

                       <3-Riikka





2 kommenttia:

  1. kirjotin ite tästä samasta aiheesta joskus postauksen.. ja oon ite tullut siihen tulokseen että tuskin ne ystävät on unohtanut tai ilkeyttään ei pidä yhteyttä mutta fakta on se että me eletään aivan eri elämän tilanteessa joten onhan se täysin ymmärrettävää ettei enää löydä samanlailla puheenaiheita tai yhteisiä juttuja kuin ennen.. ennen lapsia en mäkään olisi voinutkuvitella viettäväni perjantai iltaani jossain leikkipuistossa tai muuten vain lasten kanssa hengailen mutta nykyään en voisi kuvitella minkään muunlaista perjantai iltaa :D hassusti ne tilanteet, ajatukset ja elämän arvot muuttuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa oonkohan lukenut sen, en muista :) niin en tiedä mistä johtuu, varmaan just eri elämäntilanteista mutta hassua ettei silti voi pitää mitään yhteyttä :D ja mitä leikkipuistoihin tulee niin sanoinkin, että sellaiset joilla ei ole omia lapsia voisivat viettää aikaa mun kanssa vaikka vaan ihan aikuisten kesken jos lapset eivät kiinosta :D

      Noh onneksi uusia kavereita on tullut, jotka ovat samassa elämäntilanteessa :D

      Mäkin kyllä ilen paljon mielummin joka viikonloppu siellä leikkipuistossa kun kännissä ja darrasena seuraavana päivänä :'DD

      Poista