tiistai 19. huhtikuuta 2016

Lapsimessut 2016

Lauantaina lähdin Evelynin ja ystäväni kanssa lapsimessuille. Emilyn jätin tällä kertaa kotiin isin kanssa. Odotus oli suuri lapsimessujen suhteen ja odotin kovasti näkeväni myös blogi tuttujani.

Lähdettiin junalla kohti helsinkiä hieman yli 9 aamulla ja perillä Pasilassa oltiin 20 yli 10. Asemalla tavattiin Nea ja Pasilan asemalta matka jatkui lapsimessupaikalle.



Kun saavuimme perille porukkaa oli jo aika mukavasti paikan päällä. Haettiin Nean kanssa bloggaajapassit matkaan ja lähdettiin katsastamaan lapsimessujen kojuja.

Aluksi pääsimme ihanalle Gugguun osastolle. Vaatteet olivat taas kerran aivan ihania ja mun tekikin mieli ostaa joka toisesta rekistä neideille jotain kivaa.




Seuraava osasto taisikin olla Name it ja sieltä mukaan lähti tälläinen aivan ihana kesämekko Evelynille. Olisin halunut ottaa samanlaisen meidän pikkuiselle Emilylle, mutta kun en heti tajunut ottaa niin tottakai kaikki 74 koot olivat jo mennyt kaikista mekoista, joita rekissä roikkui. Ai, että mua harmittaa.




Kierreltyä tuli kyllä kaikkia kojuja ja ihastuin todella syvästi Metsolan Puputupuna jumpsuittiin, jota itseasiassa jo viime vuonna katselin messuilla. Päätin kuitenkin jättää sen vielä rekkiin ja tilata sitten myöhemmin netistä ainakin Emilylle oman jumpsuitin. Valinnan vaikeus iski nimittäin siinä vaiheessa kun aloin miettimään haluanko neidille keltaisen vai mintun vihreän jumpsuitin :D




Olin myös innoissani, kun näin Silverjunglen osaston. Osasto oli kuitenkin siinä määrin hieman pettymys, että vaatteita oli osastolla aika vähän. Olin varma, että tältä osastolta olisi tarttunut matkaan yksi jos toinenkin vaate, mutta tällä kertaa nyt sitten kävi näin.

Käytiin myös Janeten ja Evelynin kanssa syömässä messukeskuksessa, eräässä lihapulla paikassa. Ruoka oli oikein hyvää, vaikka nyt olikin ihan perus kotiruokaa perunamuusia ja lihapullia.



Pääsin näkemään myös ensimmäistä kertaa blogituttuani ja hänen ihanaa Hugo poikaansa ja oli kyllä ihan todella ihana nähdä vihdoin. Mun yksi parhaista kavereistakin oli messuilla, toki Modelexpon puolella, joten sain pyöriä myös tämän Tomin kanssa messuilla pariin otteeseen.



Messuilta olisin löytänyt kyllä vaikka ja mitä, mutta hirveästi mukaan ei tälläkertaa tarttunut, koska tytöillä on jopa liikaakin jo vaatteita ja toiseksi mun rahapussi oli vähän sitä mieltä, että ennen tiistaita eli tätä päivää ei paljon ostella :D 



Messuilta jäi myös mieleen todella hyvin tämä osasto ja mä olen melkein varma, että mun on ihan pakko tilata tytöille kesäksi nämä aivan ihanat keltaiset pandamekot.



Mieleen jäivät myös nämä ihanan pastilli väriset leggingsit, bodyt ja paidat. Sopisi Emilyn tyyliin oikein hyvin :D Herranjestas musta tuntuu, että tämän postauksen jälkeen mä lähden netti shoppailemaan.


Meillä oli oikein kiva päivä Evelynin ja muiden ystävien kanssa. Nyt sitten odottelemaan seuraavan vuoden lapsimessuja ja tälläkertaa aion säästää rahaa messuille ihan reippaasti, niin saan sitten ostella kaikkia vaatteita, mitkä vain silmiini ottavat :D 



                                                                    <3 -Riikka

4 kommenttia:

  1. Mä olin ihan unohtanut noi pandakuosit, ne oli ihania! Oliko de joku viljamin merkkinen, hitto kun ei muista :D Oli ihana nähdä kyllä ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista enään mikä merkki se oli, mutta mä kyllä kaivan sen esiin netistä vaikka sitten koko päivän etsineenä ::D

      Niin oli ♡

      Poista