tiistai 1. joulukuuta 2015

Joulukalenteri Luukku 1.

Kääk! nyt se odotettu joulukuu on viimein saapunut ja on aika startata joulukalenteri

Tämä on blogissani ensimmäinen joulukalenteri jonka pidän, muttei varmasti viimeinen. Mietin pitkään ehdinkö joka päivä tekemään teille avattavaksi yhden luukun, mutta lopulta päädyin sen kuitenkin tekemään.


Saa nähdä kuinka moni muukin bloggaaja on lähtenyt joulukalenteria kirjoittelemaan, mutta toivottavastu pidätte tästä meidän joulukalenterista :)




Ensimmäisen luukun takaa teille paljastuu:

Meidän jouluisa koti, jonka olen vihdoin saanut jonkinlaiseen joulu kuntoon. Kuusi tietenkin puuttuu, mutta se tulkoon vähän lähempänä jouluaattoa vasta taloon. Toinen asia joka on vielä hieman vaiheessa, on jouluverhot ja ne iki ihanat tonttuset hyppelehtimään oveen. Ne on tosiaan etsittävä jostakin.


Mä olen ollut aivan sekaisin tästä joulun odotuksesta, nyt varsinkin kun tytöt ovat pieniä. Mä olen myös jo ennen aikojani alkanut koristelemaan meidän kotia joulu kuntoon ja nyt saattekin nähdä mitä kaikkea jouluista meidän kodista jo löytyykään.


                          Evelynin huone:



                                 Keittiö:




                              Olohuone:





                          Emilyn huone:
                         

Meiltä löytyy siis tämän näköinen joulukuun aloitus ♡

                             ♡- Riikka


4 kommenttia:

  1. Toi keittiön tähti pöytäliina on tosi kiva!
    Ja teillä näyttää paaljon enemmän jouluiselta kuin meillä, kovasti uhosin että ensimmäinen päivä kun tulee niin täällä näyttää korvatunturilta. Oon jäänyt pahasti nyt aikatauluissa jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä kanssa! :)

      Aijjaa, mun mielestä meiltä puuttuu vielä vaikka mitä :D Pikku hiljaa kumminkin tässä täytyy etsiä verhoja jne :D

      No mut ei vielä oo liian myöhästä. Nyt vaan kaivat joulukamat esiin ja alat laittamaan teillekkin kunnon joulun :)

      Poista