lauantai 6. joulukuuta 2014

Joulukortteja.

Näin joulun alla päätettiin mun siskon ja mun ystävän Janeten kanssa askarrella joulukortteja ja Evelynin synttäreille viiri härpäke :D

Mulla on koko ajan kamala askartelu fiilis päällä, joten heti maanantaina kaikkien näiden syntymäpäiväkiireiden jälkeen mä aion hipsiä kaupungille ostamaan askartelu tarvikkeita Tigeristä :) 

Koskaan en muistaakseni ole joulukortteja lähettänyt tai vienyt kenellekkään muille kuin ehkä parille koulukaverille, joten nyt maanantain jälkeen kun saan askarreltua kortteja lisää niin niitä kyllä lähtee sukulaisille ja kavereille.

Sain ideat joulukortteihin Internetin ihmeellisestä maailmasta :D Valkoinen enkelinsiipikortti tosin kaipaisi vielä lisää väriä.  

Ideoita mitä tuohon voisi lisätä?



                            ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Mä en välttämättä lisäisi noihin mitään, mä oon näitä ihmisiä joiden mielestä yksinkertainen on kaunista :D mutta ihania kortteja ja toi viiri!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :D

      Mäkin rakastan tota viiriä :D Harmi ettei noussa ruseteissa näy tässä kuvassa timantteja jotka niihin laitettiin :)

      Ja kiitos :D

      Poista