maanantai 1. joulukuuta 2014

Äidin uudet hiukset.

Mulla taisi iskeä joku teini vaihe päälle. Menin ihan oikeasti värjäämään mun hiukset pinkiksi :D

Ensiksi suunnittelin, jos ihan vaan värjäisin etuhiukset tai alahiukset, mutta ajattelinpa kerrankin tehdä oikeasti jotakin yllättävää ja räväyttävää. Nyt olen pinkkipää :D




En mä tiedä sopiiko nämä mulle, mutta aivan sama. Itse tykkään näistä, vaikka ovathan nämä vähän erilaiset mun entisiin hiuksiin verrattuna :)

                             ♡ -Riikka

2 kommenttia:

  1. Ooo, ite en uskaltaisi eikä mulle kyllä sopiskaan :D Mutta kivaa piristystä ja vaihtelua toi varmasti tuottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo mullakin tuli vaan joku päähänpistos ja halusin värjätä. Olihan se aika pelottavaa mutta alku järkytyksen jälkee nää on oikeesti ihanat :D

      Poista