keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Vauvatreffit.

Tämä päivä on ollut aika surkea. Evelynillä on ollut ihan kamala kiukkupäivä aamupäivästä saakka, koska tytöllä jäi päiväunet välistä mennessämme sinne vauvatreffeille. Seuraavan kerran laitan kyllä neidin nukkumaan ensiksi päiväunet! Itseäkin kiukuttanut kaikki pienetkin asiat kun neitikin on niin kiukkuinen.

Oli mukava käydä moikkaamassa muita äitejä vauvatreffeillä ja Evelynkin sai uusia kavereita, vaikkakin oli todella kiukkuinen ja loukkaantui aivan kaikesta.

Oli kyllä hieman erilaista kuin meidän vauvajumpassa porukka.. Vauvatreffeillä kukaan ei katsonut kieroon, niinkuin mulla on hieman sellainen tunne vauvajumpassa. Äidit ovat vauvajumpassa sitä 30-40-ikävuoden luokkaa ja minä kun olen 21-vuotias, niin musta oikeesti tuntuu välillä, että mua katsotaan juuri sillälailla, että "ompa nuori äiti! Osaakohan tuo hoitaa lastaan jne..". Tai voihan olla, että vaan kuvittelen, koska olen siinä myös aika hyvä :D Ei mulle kyllä kukaan siellä juttele toisin kuin vauvatreffeillä :D No onneksi Minna ja Miro on siellä mun kanssa..

Jos ette tiedä mitkä ovat vauvatreffit niin ne ovat sellaiset jossa on paljon eri ikäisiä äitejä lapsineen. Siellä saa jakaa niin ilot kuin surutkin, tutustutaan toisiimme, juodaan kahvia ja teetä ja lapset saavat leikkiä keskenään. Ehkä juuri eniten sitä toisiin tutustumista, jotta saa uusia mammakavereita jne.. Lapsetkin saavat temmeltää yhdessä :)

Loppu päivästä mentiin moikkaamaan mun parasta ystävää eli Evelynin kummitätiä Kristaa. Siellä Evelyn sitten nukkuikin tunnin päikkärit. Nyt neiti on jo nukkumassa ja minä myös jo sängyssä, valmiina nukkumaan :)

Järjestetäänkö teidän paikkakunnilla vauvatreffejä tai jotain muuta toimintaa, jossa lapset pääsevät leikkimään keskenään ja aikuiset saavat jutella niitä näitä yhdessä?
                         

                       ♡ -Riikka

4 kommenttia:

  1. oi ihana juttu noi vauvatreffit! itekin käyn vähän saman tapasessa paikassa ja tykkään ihan hirveesti :)
    ja just tollasten mammojen takia ite mietin pariin kertaan lähdenkö mihinkään muskariin tai muihin tollasiin harrastuksiin helmin kanssa kun aina ne mamat kattoo kieroon ja varsinkin kun helmi on niin vilkas.. ja jos me mennään tollasiin paikkoihin niin päikkärit on meilläkin ehdottomat ennen minnekään lähtöä muuten meno on aivan levotonta :D

    VastaaPoista
  2. Joo niin on :D Okei kivaa, mitä siellä teidän paikassa tehdään? Onko samoja juttuja kun meillä? :)

    Joo se on kyllä ihme juttu, että mikä siinä on. Tossa naapuri paikkakunnalla käydään muskarissa ja siellä on kyllä todella ihania vanhempia, vaikka suurin osa onkin mua vanhempia. Täällä taas tuolla vauvajumpassa ei puhutakkaan mitään.. Niin paitsi toisilleen.

    VastaaPoista
  3. Mäki tykkäsin kyllä! On tosiaan vähän eri meininki ku siellä jumpassa. :D

    VastaaPoista