sunnuntai 31. elokuuta 2014

Tämän päivän kuulumiset★

Tiedän tiedän anteeksi, taas on vierähtänyt pari päivää edellisestä kirjoituksestani :D

Noh nyt kuitenkin tulin kertomaan Evelynin tämänhetkiset kuulumiset. 

Evelle kuuluu onneksi nyt jo parempaa kuin tämän viikon alussa. Antibiootti pissatulehdukseen on alkanut tepsimään ja tyttö alkaa jo vaikuttamaan omalta ihanalta itseltään. Jopa kiukuttelu on tullut taas mukaan arkeen ahh niin ihanaa. Kuumetta ei ole myöskään ollut vähään aikaan :)

Huomenna meillä olisi Evelynin kanssa taas muskari päivä, mutta mä vielä arvon mielessäni viitsinkö lähteä viemään Evelyniä sinne kun juuri ollut niin kipeänä. Muskarissa täytyyy jaksaa kuitenkin leikkiä jne.. 

Huomena on myös mun ihanan siskon ja Evelynin tädin syntymäpäivät. Sisko ei niitä kuulemma mitenkään erikoisemmin halua viettää. Tekee ehkä kakun ja kahvit :D

Me kuitenkin aiotaan Even kanssa lähteä huomena aamulla ostamaan Lauralle syntymäpäivälahja :) Mulla on jo pari ideaa, mutta saa nyt nähdä jos vielä keksittäisiinkin jotakin muuta. Ideoita en täällä kerrokkaan, jos vaikka sisko sattuu lukemaan tätä! 

Nyt mä kyllä alan nukkumaan. Meillä oli tänään raskas päivä kun siivottiin Lauran ja Mikon entinen kämppä lattiasta kattoon, jotta uudet asukkaat voivat sinne muuttaa. Mä olen aivan poikki..

Nyt,

Hyvää yötä kaikille :)

                       ♡ -Riikka

4 kommenttia:

  1. Kiva, et Eveki jo paremmassa kunnossa. Meki käytiin tänää uudestaa lääkäris ja Miro sai uudet lääkkeet, jospa tää tästä vihdoin alkais helpottamaan.. Täytyy kyl heti nähä ku saa nää pikkuset kuntoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta :) No hyvä! Toivottavasti Miro nyt paranee ♡ Joo nähäänkin hetki kun ollaan terveinä :))

      Poista
  2. ai teillä on pissatulehdus ollut :/ onneks Eve paranemaan päin ilmeisesti jo :)
    meilläki flunssaa pukkaa, toivon ettei vaan kuume lähtis nousee noilla tytöillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :( Meillä suvussa se kroonisena, myös mulla. Toivon ylikaiken, että Evelyn säästyy siltä ilkeältä vaivalta.

      Voi ei :( Onko pikkunenkin kipeenä? Ei oo kyllä koskaan kiva kun lapset on kipeenä :( Pikaista paranemista Helmille ja pikku vaaville.

      Poista