maanantai 4. elokuuta 2014

Lauantai illan kuulumiset hieman myöhässä.

Meille tulikin lauantaina yllättävä kutsu eräille ystävillemme. Lähdettiin vasta ehkä noin 18-19:00 aikaan ajelemaan Janetelle ja Tonille päin.

Kun päästiin perille jutusteltiin kaikkea ja mä sain pitää pikku vauvaa sylissä. Oi, että se oli taas ihanaa pitkästä aikaa. Tuoksui niin vauvalta, oli pakko vain nuuhkia pikkuisen päätä koko ajan :D Mistähän se johtuukin, että se vauvan pää tuoksuu aina eniten vauvalta ja ihan parhaimmalta :D Kuulostipa hassulta lauseelta, annettakoon anteeksi, koska mä olen ihan yli väsynyt.

Haisteletteko te koskaan vauvojen päätä, vai olenko mä vaan ihan kajahtanut? :D

Noh Evelyn kuitenkin sai aivan järkyttävän mustasukkaisuus kohtauksen kun mun sisko piti Janeten vauvaa sylissä. Voi, että sitä huudon määrää. Luulin myös, että Eve olisi väsynyt, mutta enhän mä sitä saanut nukahtamaan kun vasta 23:00 jälkeen :o 

Evelynille oli niin paljon kaikkea uutta nähtävää kun lapsia oli sen kuusi kappaletta joista suurin osa 2-4-vuotiaita poikia sitä kiljumista ja huutoa oli kyllä riittämiin. 

Se mitä nyt tulin kertomaan tänne niin Evelyn siis pääsi ihka ensimmäistä kertaa paljuilemaan Janeten ja Tonin paljuun, Hauskaa näytti olevan ja sain pari kuvaakin napattua. Yhdessäkään kuvassa kyllä Evelyn ei ole yksin vaan kaikissa mun siskon lapsen kanssa. Sain onneksi luvan laittaa kuvia tänne, joten tässä niitä tulee pari kappaletta :)





Kun oltiin saatu lapset nukkumaan grillailtiin ja mentiin tyttöjen kanssa paljuilemaan mekin :) Siellä istuttiinkin melkeimpä kahteen asti yöllä kynttilöiden palaessa paljun reunalla ja juotiin skumppaa. Okei mä jätin skumpan välistä, koska mulla sattuu olemaan juuri lääkekuuri päällä ja en mä muutenkaan viitsi Evelynin paikalla ollessa kamalasti ottaa, vaikka hän nukkuikin jo yöunia. Pari lonkeroa on mulle ihan se raja minkä voin juoda jos lapsi on paikalla. Mielellään myös niin, että Aleksi ei ole juonnut samaan aikaan. Kaippa meidän vanhempienkin pitää joskus saada rentoutua. Itse teen sen kyllä yleensä silloin kun Evelyn on yökylässä jossakin muualla.

Eipä mulla muuta nyt oikeestaan ollut. Oli kaikin puolin mukava viikonloppu. Seuraavana viikonloppuna saatetaankin sitten lähteä mökkeilemään... Saa nähdä mitä tuleman pitää :)

                                                                            <3-Riikka

2 kommenttia:

  1. mullekin toi pari lonkeroa on ihan maximi raja.. mielellään ei tietystikkään ollenkaan mutta on joitain poikkeuksia milloin ite juon ne pari ( pari lasia viiniä tosin) esimerkiksi jouluna, synttäreillä, häissä jne :D

    Ihana Evelyn näkee että tyttö nauttii vedessä polskuttamisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep se on mun mielestä vielä ihan kohtuullinen määrä :) mä en voi juoda viiniä ollenkaan, niimpä mä joudun tyytymään niinä harvoina aikoina kun jotain otan niin lonkeroon :D

      Joo Eve rakastaa vedessä polskuttelua :)

      Poista