tiistai 22. heinäkuuta 2014

Viikonlopun kuulumisia ja vähän ehkä tämänkin viikon :)

Moikka! 

Mä en ole taas vähään aikaan suoraan sanottuna ehtinyt kirjoittelemaan tänne teille. Ulkona on ollut niin ihanaa säätä jo jonkin aikaa, että me ollaan haluttu ihan vaan nauttia Evelynin kanssa ulkona olemisesta. Evelyn nauttii siitä kun hän saa keinua keinussa ja ihan vaan loikoilla viltin päällä nurmikolla. Myös omassa uima-altaassa uiminen on ihan superia Even mielestä.

Aikaa on myös verottanut se, että me ollaan hengailtu aika paljon Minnan ja Miron kanssa. Mun mielestä on kyllä oikeasti todella kivaa, että on joku niinkin samanhenkinen ystävä, jolla on vielä kaiken lisäksi vain pariviikkoa nuorempi lapsi kun mulla.. Me ollaan Minnan kanssa tunnettu/tiedetty toisemme siitä saakka kun me oltiin samalla rippileirillä n 15-vuotiaina. Eipä me sen riparin jälkeen yhteyttä sitten pidettykkään, mitä nyt kaupungilla ja missä nyt koskaan nähtiinkään niin moikattiin. Alettiin ehkä pitämään enemmän yhteyttä meidän raskauden aikana? Vai oisko ollut sillon kun meidän vauvat syntyi joulukuussa :)

Noh mitäpä tässä lärpättämään. Tulin kertomaan ihan oikeestikkin muita juttuja :D

Lauantaina mulla oli vapaa-päivä kun Aleksi lupasi katsoa Evelyniä sen aikaa, että minä ja Minna päästiin käymään ihan ilman lapsosia keskustassa ja uimassa :) Keskustasta mä löysin itselleni ihanan kukkapaidan. En oikeasti ole kukkien ystävä, mutta jostain syystä halusin laittaa sen päälle ja sehän sopikin mulle. Ainakin mun mielestä :) Ostin paidan Newyorkerista ja alkuperäinen hinta paidalle oli 7,97 €. Sain sen kuitenkin jostakin syystä huimalla 4,95 € hinnalla, oisko ollut alennuksessa mun huomaamatta! :)

Tässä kuva paidasta mun päällä, eipä se kauheen hyvin tästä näy mutta toivottavasti saatte jotain selvää.



Evelynille en tällä kertaa löytänyt oikeestaan mitään kaupungilta, vaikka etsinkin :/

Noh rannalla olikin sitten lauantaina ihan älyttömästi porukkaa. Oli niin ihanan lämmin ilma, että kaikki olivat ilmeisesti lähtenyt viettämään päiväänsä uiden ja aurinkoa ottaen. Me jopa Minnan kanssa käytiin uimassa. Vesi oli kyllä aika kylmää, mutta äkkiäkös siihenkin tottui. Jouduttiin kuitenkin lähteä ehkä vähän keskenkaiken pois rannalta, koska sadepilvet alkoivat aika uhkaavasti lähestyä meitä, ja niinhän siinä kävikin, että kun oltiin hetken aikaa autolla ajeltu pois päin niin se sade alkoi :D

Loppu illasta vielä mun yllätykseksi sain jatkaa vapaa päivää kun Evelynin mummo otti Even yökylään. Mulla tuli kyllä heti ikävä, koska Eve oli jo ollut iltapäivä kahdesta saakka vain Aleksin kanssa. No me päätettiin sitten loppuillasta lähteä vielä juhlimaan yhtiä synttäreitä ja vähäksi aikaa istuskelemaan ja tanssahtelemaan Amarilloon :) 

Siinäpä meidän viikonloppu melkein menikin.

Mitenkäs teidän viikonloppu sujui? Ja teittekö mitään erityistä, mitä yleensä ette tee? :)

Vielä tähän loppuun pakko kirjoittaa, että mulle on nyt jäänyt pari kirjoitusta ihan rästiin, jotka mun on pitänyt kirjoittaa, joten ajattelin nyt valmistella niitä julkaisu kelpoisiksi. Jos vaikka saisin julkaistua jo tänään osan niistä :)






6 kommenttia:

  1. Mäkään en oo oikein kukka kuosin ystävä mutta jotkut satunnaiset yksilöt hurmaavat mutkin :)
    Aaah mä niin haluisin baariin ihan vaan joraamaan mutta en jotenkaan uskalla/halua/kehtaa tän mun pallo masun kanssa lähteä :D Toisaalta nyt lauantaina pidän J:lle ne synttäri bileet mun luona ja jos J kavereineen haluu lähtee rilloon nii ehkä lyöttäydyn itekin seuraan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne ei oikeen jotenkin yleensä ensimmäisenä silmään iske :D En sitten tiedä mistä johtuu :D

      Joo mä muistan ton tunteen kun halusi lähteä ihan vaikka vaan tanssimaan tai kuuntelemaan musiikkia. Mä en ite koskaan lähtenyt, koska mä pelkäsin, että siellä on niin kamala meteli, että pikkunen häiriintyy siitä :D Ja toiseksi se, että jos joku vahingossa kännipäissään vaikka tönäsis mua. Oonkin loppupeleissä siihen tyttyväinen etten mennytkään :D Kyllä säkin vielä kerkeet :)

      Niin joo teillä oli ne :) Kivaa synttäripäivää sinne ja mene ihmeessä mukaan jos haluat :) Ainakin on mies turvaamassa siellä selustaa :D

      Poista
    2. Kyllä mä Helmiä kun odotin nii kävin baareissa kavereiden mukana mut alko ahdistaa se kun tuntu et raskaana oleva naine on jokaisen örveltäjän yleistä omaisuutta jota saa lääppiä ja jonka vatsalle saa höpistä ihan ihme juttuja :D Sitten oli näitä tapauksia kun join tuopista kokista nii jotkut tuli pätemään että "mitähän sun lasissa on, ettei olis kossu kolaa" Järkevämmät ihmiset varmasti tietää että kossukolaa ei myydä tuoppeihin ja toisekseen kuka daiju ryyppää raskaana ollessa... sitten oli näitä päälle 40v miehiä jotka tuli oikeesti pokaileen ja heittelee mitä lapsellisempia iskulauseita.. ihanku mulla ei olis mukamas miestä ja vielä lisäks kun selvästi näkee että oon raskaana! :D Hahah :D Joten nyt oon kyllä jättänyt väliin mut ehkä sitä vois lauantaina käydä rillossa noiden poikien mukana, näkispä joitaki kavereita samalla, saa nähdä :D

      Poista
    3. hahaha eikää :D en tiennyt, että sellastakin käy baareissa jos siellä isonn masun kanssa käy :D No niimpä sanos muuta. Parempi vaan siis pysyä kotona :D

      Poista
  2. On ollu kyllä kiva tutustua paremmin! :)

    VastaaPoista