tiistai 29. heinäkuuta 2014

Kyllä on ilmoja pidellyt.

Joo tiedän ei sais valittaa nyt kun vihdoin on oikeesti lämmintä, mutta mä valitan. 

Oon aina ollut enemmän talven ihmisiä, en kesän. Lapsena talvi oli paljon hauskempi kuin kesä ja vaikka olen jo aikuinen niin talvi on mun mielestä edelleen se mun lempi vuodenaika. Ei kesässäkään sinänsä mitään valittamista ole. Saa ihanan rusketuksen, saa pukeutua mekkoihin, toppiin ja minishortseihin, pääsee uimaan järveen jne... 

Mutta nyt alkaa mennä täällä jo liian lämpimäksi. Mä olen joka päivä niin kuumissani, että mua ei huvita olla ulkona, eikä varsinkaan täällä meillä sisällä jossa on joku +26 astetta vähintään lämmintä. Vaikkakin meillä on ilmalämpöpumppu. 

Evelyn on joka päivä ihan hikinen vaikka pidän hänellä sisällä vaan pelkkää vaippaa, yöt menee tosi huonosti, koska Eve herää vähän väliä ja kylvyssä on käytävä vähintään kerran päivässä. 

Jostain syystä odotan jo talvea vaikkakin aina talvella sitä ollaan toista mieltä. 

Mikä on teidän lempi vuodenaikanne? Ja onko kellään samoja tuntemuksia kun mulla? 

                        <3 -Riikka

2 kommenttia:

  1. huoh täällä mennään ihan samoilla fiiliksillä.. loppuis jo tää ainainen kuumuus! Mun lemppari vuoden aika on syksy :D sillon on vielä vähän lämmin ja paljon värejä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja sulla vielä pikkuinen masussa :D voin kuvitella sitä kuumuutta. Mä en oo koskaan tykänny syksysyä ku sataa niin paljon mut toisaalta talvi on aina lähempänä :D

      Poista