maanantai 12. toukokuuta 2014

Maanantain kuulumiset.

Meillä oli tänään Evelynin kanssa kiva päivä :)

Tyttö oli yhtä hymyä tämän päivän ja sen ansiosta mullakin oli hymyssä suu :D

Minna ja Miro kävi aamupäivästä meillä, harmi vaan, että Evelyn nukkui suurimman osan ajasta :D 

Me ollaan tänään Even kanssa leikitty paljon! Aleksi osti Evelynille ihanan vaaleanpunaisen pääkallopallon johon tyttö on kovin kiintynyt. Hetken ehkä mietin onko se pääkallo aiheinen pallo Evelynille ihan sopiva mutta hei se pallo on pinkki ja sillä pääkallolla on ihana rusetti päässä :D Oonkin laittanut kuvan jo johkin edelliseen kirjoitukseeni, mutta tässä se uudestaan nyt kun pallosta alettiin puhua.


Kun Aleksi pääsi töistä kotiin me lähdettiinkin kauppareissulle ja ette ikinä arvaa mitä Aleksi osti mulle äitienpäivälahjaksi??? (Äitienpäivälahja hieman myöhässä, koska kaupat ei olleet sunnuntaina auki). Aleksi osti mulle Björn Borgin kengät joita mä kuolasin kaupassa!! Mulla on ihanin mies ♡♡


Käytiin myös samalla reissulla hakemassa mulle kaakaota tebbarilta :)


Tässä vielä pari kuvaa Evestä tältä päivältä.. Hyvät yöt kaikille :)



2 kommenttia:

  1. Ihanat kengät!! :) mäkiiin haluuuuuun :D
    Ja voi kun suloinen Eve ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep rakastuin noihin heti :D Nyt voin kulkee ylpeenä niiden kanssa kaupungilla haha :D Eve kiittää :)

      Poista