perjantai 9. toukokuuta 2014

Äitienpäivä pölinöitä ja lätkää.

Ihanaa huomena on äitienpäivä ♡ Muistan kun viime vuonna halusin jo pitää ensimmäisen äitienpäivän, kun Evelyn oli sentään jo mun mahassa :D No mulle vaan sanottiin, että vuosi vielä niin saat viettää ensimmäistä äitienpäivää. Mutta hei huomena se vuosi on ihan oikeesti vierähtänyt ♡ 

Meillä ei oo oikeestaan suunnitelmia huomiselle äitienpäivälle. En tiedä onko Aleksi keksinyt jotain mun päänmenoks vai ei, mutta ainakin syömään me ollaan menossa :D Noh mulle kyllä riittää oikein hyvin se, että saan aamupalan sänkyyn! Ja tietenkin mun ihanalta lapselta ja mieheltä halin ja pusun. 

Pitäis kai sitä omaakin äitiä juhlia, joten voi olla, että me ainakin Evelynin kanssa mennään äitienpäivänä myös mun äidille :) Aleksin vanhemmista en vielä tiedä..



Tänään meillä ei ole ainakaan vielä mitään tekemistä kehitetty. Ainoastaan Suomi-Latvia lätkäpelin aion katsoa! Mä oon oikeastaan aika lätkäfriikki :D MM-kisat ja Olympialaiset on aina pakko katsoa jännityksellä. Evelynkin tykkää jääkiekosta aivan älyttömästi :)) Aina kun telkkarista tulee jääkiekkoa, Evelyn seuraa sitä hiljaa sitteristään. Se jos joku on yli söpöä♡♡ 

2 kommenttia:

  1. Ei meilläkään mitään sen kummempia äitien päivä suunnitelmia ole, leipoo pitäis tänään huomista varten :)
    Täällä toinen lätkä hullu! Innolla peliä siis odotetaan täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi huono leipomaan :D Tai no se alottaminen siinä on kaikkein vaikeinta oikeestaan :D Ja se lopputulos on aina jostain syystä huono. Kämppä ihan jauhoissa ja pullat tai muut leivonnaiset myös sen näkösiä, että täytyy miettiä uskaltaako niitä syödä :D Yleensä kyllä on olleet silti hyviä. Mä en ilmeisemmin oo mikään pullan tuoksuinen äiti meidän talossa hihi :D Mitäs meinasit leipoa?

      Jepp Suomen pelit on parhaita!

      Poista