maanantai 23. kesäkuuta 2014

Oma tahto paras tahto!

Meillä ollaan opittu nyt näyttämään oma tahto.

Jos Evelyn haluaa pitää esim: kaukosäädintä tai puhelinta kädessään ja minä kiellän ja otan pois ne, niin huutohan siitä tulee. Voi, että sitä huudon määrää. 


Jos annan Evelle ruokaa ja hän ei saa sitä juuri sillä sekunnilla suuhun kun haluaisi niin huuto tulee siitäkin.


Kaikki ns. Kielletty kiinostaa erityisen paljon ja aina jos vähän komennan katsoo tyttö minua ekaksi sellaisella "awww koiranpentu ilmeellä" jonka jälkeen suu menee mutruun ja kämppä raikaa :D


Äiti sanoi hyvin mulle, että "nyt ei saa antaa Evelle periksi, ettei hän opi sitä". Noh sen kyllä tiesin, pitää olla tiukkana vaikka kuinka välillä harmittaiskin se.


Kumpaankohan meistä Evelyn on jääräpäisyydessään tullut? Muhun vai Aleksiin :D 


Minkä ikäisinä teidän pikkuisille on tullut tää oma tahto ja oletteko kieltäneet jo näinkin pieniä kun Evelyn on? (Melkein 7 kk).


Joskus mua vaan naurattaa kun joudun komentamaan Eveä vähän väliä ja Eve suuttuu oikeen kunnolla ja näyttää sen oman tahtonsa, häntä ei siis saa komentaa koskaan :D. Milloin tyttö repii mua mun koruista ja milloin hiuksista. Aina pitäisi vaan kannustaa tyttöä repimään lisää ja PYH sanon minä :D

                                                               <3-Riikka 

2 kommenttia:

  1. Kylöä me ainakin komennettiin Helmiä tuon ikäsenä kun Helmi tykkäs repii verhoja-sähköjohtoja-kissaa... mutta kielloista huolimatta Helmi yrittää vieläkin noita temppuja mut nyt Helmillä onkin uhmaikä päällä joten kuuluu asiaan..:D

    VastaaPoista