keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kukkuu!

Arvatkaas mitä mä löysin Evelynin suusta eilen??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ihan pikkuruisen hampaan alhaalta jeeee! Mun tytön ensimmäinen hampi!

En olis varmasti edes ihan heti huomannut, ellei Evelyn olis laittanut mun sormea sen suuhun ja puraissut. Yhtäkkiä sattui kun osu sormeen ja oli sitten heti pakko tarkistaa ja hammashan se :D Kyllä oli terävä..

Mietinkin jo tuossa, että tuleekohan puolenvuoden iässä jo hampaita ja no päivänhän se ehtisikin mennä yli kuuden kuukauden niin siellä se hammas oli.. Nyt pitää kyllä alkaa ahkeraan harjaamaan hammasta/hampaita, ettei vaan tule reikiä.. Toivotaan, että perii isänsä hammasluuston, koska Aleksilla ei ole koskaan ollut reikiä toisin kun mulla.. Vaikka pesen hampaat aamuin ja illoin niin silti niitä vaan jostain kumman syystä tulee. Edes kahvia enkä limuja juo enään.. 

Noh nyt kuitenkin kivaa päivää teille, vaikkakin täällä ainakin on todella ilkeä ilma sataa vettä taivaan täydeltä.. 

Mites siellä sataako vai paistaako aurinko?



                           ♡-Riikka

4 kommenttia:

  1. hihih muistan helminkin ekan hampaan ja kuinka innoissani olin siitä :') nyt kun siltä löytyy melkein kaikki hampaat ja kun helmi upottaa ne mun reiteen niin en voi sanoa olevani kovin tyytyväinen niistä :D hehe
    suloinen pikku eve <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo sitä odotellessa kun Evelläki on kaikki hampaat ja se alkaa mua puremaan :D Sattuu kyl yllättävän paljon ku purasee tolla ensimmäiselläkin :D

      Minkä ikäsenä Helmille alko tulemaan hampaita?

      Poista
    2. hääh mun kone flippas ja en oo nyt varma et lähettiks tää ton kommentin vai eikö :D mut jokatapauksessa nii Helmi oli vähän vajaa 6kk ku eka hammas puhkes ja sit niit alko puhkeilee tosi paljon lyhyessä ajassa :)
      ja niin sattuuki!

      Poista
    3. :D:D okei no ihmettelinki ku Evellä tuli nyt vasta eka hammas ja meidän perheen muille lapsille siis mulle ja siskolle ja veljille on tullut ekat jo 4 kk vanhana :o Noh saattaapi olla, että Evellekkin alkaa nyt tulemaan nuita hampaita ihan urakalla. Ainakin tyttö on kiukkunen ku ampiainen :D

      Poista