sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Haaste!

Ruusuja ja risuja-blogin pitäjä Krista haastoi minut haasteeseen "11 asiaa minusta".

Elikkä siis haasteessa on tarkoituksena kertoa 11 asiaa minusta ja keksiä 11 kysymystä seuraavalle haastettavalle.

Tämä haaste on tarkoitettu niille bloggareille, joilla on alle 200 lukiaa blogissaan :) Näin yritetään saada lukijoita lisää omaan blogiin.

Noniin elikkä tästä se nyt lähtee!

                                                      HAASTEEN SÄÄNNÖT

1) Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
2) Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3) Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4) Haastettujen tulee valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa
5) Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut
6) Ei takaisin haastamista

                                                          11 ASIAA MINUSTA

1. Mä olen useimmiten hyvin iloinen ja positiivinen ihminen.

2. Oon tosi nopea huolestumaan. Siis ihan kaikesta pienestäkin. Nopea esimerkki: Jos esim: mulla on selkä kipeä, rupeen heti miettimään kaikki mahdolliset taudit ja saatan katsoa kauhuissani googlesta lisää tietoa niistä.. Se on aivan kamala tapa. Ennen Evelynin syntymää olin kyllä tän asian kanssa 100 kertaa pahempi.


3. Mulla on pakkomielle siivota joka aamu meidän keittiö ja olkkari puti puhtaaksi.

4. Mun on pakko siis ihan pakko saada koira, koska mä en osaa olla ilman eläimiä.

5.  Mun mielikuvitus tekee mulle usein "kepposet", koska oon aivan yli hyvä kuvittelemaan kaikkea, mikä ei oikeesti edes pidä paikkaansa.

6. Mä olen luotettava ja pyrin olemaan rehellinen kaikille ja kaikesta.

7. Mä olen raskauteni aikana jättänyt kokonaan limut ja kahvin pois. Se jatkuu edelleen vaikka ei tarvitsis. Tilalle on tullut tee jota on saatava vähintään joka aamu :D

8. Mä rakastan pitkiä tekstejä tai kirjoja joita voi lukea ja vastata pitkästi niihin.

9. Loukkaannun aika helposti jos mun läheiset sanovat mulle jotain ilkeetä. Muiden mielipiteet mua ei oikeestaan kiinosta jos mulle jotain ilkeillään. Oon oppinut sietämään sitä ja annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

10. Ennen Evelyniä jaksoin bilettää vaikka joka viikonloppu nyt ei vanha enään jaksa ja se on jopa aika tylsää.. Tietenkin välillä tarvii omaakin aikaa :)

11. Mä vihaan maksalaatikkoa ja pinaattikeittoa..

                                         HAASTAJAN 11 KYSYMYSTÄ MINULLE

1. Miksi olet alkanut pitämään blogia?

Itseasiassa mulla ei niinkään ole tähän mitään erityistä vastausta. Yksinkertaisuudessaan aloin lukemaan muiden äitiysblogeja ja ne oli mun mielestä niin ihania, että halusin itsekkin pitää. Siinä oli mulle hyvä harrastus :)
2.  Lempi värisi?
Mulla on neljä lempi väriä. Keltainen, vihreä, pinkki ja ruskea.
3. Mistä et koskaan luopuisi?
Noh tää on helppo. En koskaan luopuis mun pikkusesta Evelynistä enkä mun ihanasta miehestä Aleksista <3
4.  Panostatko vai pihistätkö ostaessasi jotain?
Usein miten pihistän mutta osaan mä myös panostaa ostamiseen.
5. Keräiletkö jotain esim. astioita?
Mä keräilen Arabia-teema astiastoa, ja muumiastioita keräilen sekä Evelynille, Aleksille ja itselleni :)
6. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Mut tekee onnelliseksi tosi moni asia mutta päälimmäisenä mun ihana perhe <3
7.  Käytätkö paljon tietokonetta? Ylipäätään oletko paljon somessa?
Tietokonetta mä en käytä paljon mutta kännykän netillä kyllä tulee selattua fb, iltasanomat, instagram ja blogi :)
8. Millaisia haaveita sinulla on?
Mun ykkös haave on ainakin se, että pääsisin opiskelemaan terveydenhuolto oppilaitokseen kun Eve on vähän ismpi. On niitä vaikka mitä, oma asunto tai vaikkapa oma talo, sitten tietenkin haluisin mennä Aleksin kanssa naimisiin kun on sen aika ja ois myös kiva päästä matkustamaan jonnekkin päin Eurooppaa.
9. Millainen on sinun tyylisi?
Mun tyyli on aika normaali. En ainakaan nää siinä itse kauheesti mitään poikkeavaa. Mun tyyliin kuuluu useat korut ja vyö on aina välillä oltava koristeena lantiolla :)
10. Käytkö paljon ulkona?
Tarkottaako tää niinkun, että ulkona vapaa ajalla tyyliin bailaamassa vai käynkö vaan ulkona esim Even kanssa? Noh ulkona biletys mielessä en käy paljon mutta Even kanssa me kyllä ollaan joka päivä ulkoilemassa vaunujen kanssa.
11. Inhokkiruokasi?
Oho tän näköjään kerroinkin jo viimisessä kohdassa itsestäni mut maksalaatikko ja pinaattikeitto on jotain sellaista mitä mä en voi suuhuni pistää. Ennen söin maksalaatikkoa ihan hyvällä halulla mutta enään ei uppoo ei sitten millään.

                                                        11 KYSYMYSTÄ HAASTETULLE                                                                                                               BLOGGAAJALLE


1. Millainen on teidän päivärytmi pikkuistenne kanssa?
2. Mitkä asiat tekevät sinusta iloisen ja mitkä surullisen?
3. Millainen suhde sinulla on lapsiennen isovanhempiin?
4. Millainen koti sinulla on?
5. Mitkä ovat lempi vaatekauppasi?
6. Asia joka on helppoa sinulle ja asia joka taas päin vastoin tuottaa vaikeuksia?
7. Millainen olet luonteeltasi?
8. Asia jota pelkäät (jos pelkäät mitään)?
9. Mitä teette lapsiennen kanssa ulkona?
10. Millaista musiikkia kuuntelet?
11.  Lempi laulusi?

                                                         BLOGIT JOTKA HAASTAN 

                                                          http://minneyy.blogspot.fi/
                                                          http://raskauteni.blogspot.fi/
                                                          http://aliceihmemaassa.blogspot.fi/
                                                          http://dreamsandmarshmallows.blogspot.fi/
                                                          http://k-jenni.blogspot.fi/
                                                          http://mammavaara.blogspot.fi/
                                                          http://mumslittleprincess.blogspot.fi/
                                                          http://nuorenodottajanajatuksia.blogspot.fi/
                                                          http://nnellabella.blogspot.fi/
                                                          http://rutistarapsutarakasta.blogspot.fi/
                                                          http://syksytytto.blogspot.fi/

Huh huh tässä oli kyllä tekemistä ja sain tehdäkkin tätä pitkin päivää. Ekaksi kännykällä kun en päässyt koneelle ja nyt kun sain tytön nukkumaan niin ajattelin jatkaa.. Noh valmista tuli :)


2 kommenttia: