perjantai 18. huhtikuuta 2014

Even varpaat :)

Heipsu!

Meilläpä ollaankin huomattu varpaat :D Eve on koko ajan kiinni jaloissaan ja yrittää tosi kovasti saada varpaita suuhun.. Aina se ei vaan onnistu ja sillon iskee oikeen kunnon kiukkukohtaus :D Varsinkin yöllä tai no illalla tätä harjoitellaan oikeen kunnolla, ettei uni vahingossakaan antaisi valtaa.. Eve ei kyllä tykkää yhtään nukkumisesta, se on hänen mielestä TYLSÄÄ!!

Tässä kuvassa ne varpaat on huomattu.


Ja tässä ne sitten onkin jo suussa :D


Oon aika varma, että Evelynistä tulee yhtä tempperamenttinen kun mekin Aleksin kanssa.. Tyttö on vasta vähän yli neljä kuukautta ja silti sitä tahdon voimaa löytyy enemmän kuin pienestä kylästä ♡♡

On jännä huomata jo tässä vaiheessa meidän pikkuisessa joitain tiettyjä luonteenpiirteitä. Joka päivä tytön kasvaessa niitä tulee varmasti lisää :)

Mä olen ihaillut Aleksin luonnetta aina siitä asti kun me tavattiin. Aleksi on ihana, huolehtivainen, ja huumorintajuinen ihminen ja mä toivon, että Evelyn perisi nämä luonteenpiirteet Aleksilta. Multa Eve voisi periä päättäväisyyden, rehellisyyden ja iloisuuden :) Iloisuus Eveltä kyllä jo löytyy niinkuin huomatta saattaa :)


Kaippa mä voisin lisätä tähän vielä typerän kuvan musta jonka tänään tylsyyspäissäni nappasin, koittakaa kestää :D



2 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia =))) tuu kurkkaamaan blogin synttäripostauksen lahjakorttiarvonta =) Vielä ehtii http://tutipuu2012.blogspot.fi/2014/04/paljon-onnea-tutipuu-arvonta.html

    VastaaPoista
  2. kiitos :) joo minäpä meen kattomaan :)

    VastaaPoista