perjantai 28. maaliskuuta 2014

Perjantain kuulumiset.

Tänään oltiinkin Minnan ja Miron kanssa. Käytiin ekaks vaunukävelyllä ja mentiin yhelle kioskille juomaan kahvia ja kaakaota :) Sit mentiinkin Minnalle hetkeks aikaa :) 

Tässä pari kuvaa sieltä :) Ihanan näköstä kun Evelyn pitää Miroa kädestä kiinni <3


 

Nyt istutaan Evelynin tädillä ja tätsä yrittää saada rinsessaa nukkumaan kun se on niin väsynyt ♡

Oon huomannu, että Evelynille on tullut kunnon tempperamenttinen luonne :D Oiskohan tullu äitiinsä?? :D Tänään nimittäin kun laitoin aamulla Even leikkimatolle olkkariin ja ajattelin itse käydä keittiössä syömässä aamupalan (meidän keittiöhän siis on yhdistetty olohuoneeseen niin, että keittiöstä näkee jokapaikan olohuoneesta ja toisin päin) niin Evehän laitto ihan kauheen huudon päälle ku ei viihdy edelleenkään yksin. Siinä se sitten huusi niin kauan kun mä olin syönnyt. Neuvolassa mulle sanottiin, että se ei haittaa jos lapsi vähän itkee, että hänet pitää totuttaa olemaan yksinkin leikkimatolla jonkin aikaa, ettei Evestä tule ihan sylivauvaa : D Musta tuntuu, että vika on ollut mussakin kun mielelläni sitä roikutan koko aika sylissä :: D Noh sitten ku olin syönny ni aloin syöttämään Evee ja siitähän se huuto vasta alkokin ku Eve osotti mieltään mulle oikein olantakaa : DD Lopulta kumminkin 10 minuutin yrityksen jälkeen saatiin syötyä : ))
Viihtyykö teidän lapset yksin jo jonkin aikaa tai missä vaiheessa alkoivat viihtymään?
Tuntuiko teistä kamalalta kun lapsi itkee lohdutonta itkua halutessaan syliin ja itse vain joutuu pää kylmänä pitämään lapsen leikkimatolla?

Evekin viihtyy leikkimatolla jos mä olen siinä vieressä : D Muuten ei sitten millään.. Leikkimatto on oikeastaan silloin ihan kiva paikka :) Kaikkiin roikkuviin leluihin on pakko aina tarttua :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti