torstai 27. maaliskuuta 2014

Mietteitä.

Mä sillon aika ensimmäisissä kirjoituksissa kerroinkin, että en halua jakaa tänne
blogin puolelle kuvia Evelynistä enkä Aleksista. Me Aleksin kanssa sovittiin silloin, että pidetään omat henk.koht asiat kuitenkin blogin ulkopuolella. Siksi täällä ei ole ollut kuvia Evelynistä eikä Aleksista. 

Nyt kuitenkin mietin tässä, että mitä väliä sillä on onko täällä Evestä kuvia : D
Niitä kuvia on myös facebookissa ja tämähän tosiaan on lapsi aiheinen blogi.

Kuitenkin osaan pitää omat henkilökohtaiset asiat ulkopuolella tätä ja Aleksin
kuvia en tänne kylvä ellei hän niin halua :)) Luulen, että olisi kivempi lukea blogianikin jos täällä olisi myös kuvia Evelynistä :)

Joten tässäpä siis meidän vaunu lenkiltä yksi kuva : D Ja mä niin rakastan tuota Evelynin
takkia :)) Onneksi muistin sen. Se oli jäänyt kaapin pohjalle ja on juuri 62 cm niinkun Even
vaatekoko. Jos olisin löytänyt sen myöhemmin ni ei kyllä olis enään mennyt Evelle :D




Ja ehkä myös mun uusista hiuksista, ne on kyllä oikeesti paljon kirkkaammat. 
En tajuu miks tää mun kännykän kamera vääristää niin paljon :o Noh tartten
sen Canonin VIHDOIN! 






Mitä pidätte mun hiuksista?? Onko hyvät vai huonot? ja älkää
välittäkö, en oo laittanut niitä mitenkään tähän kuvaan. Salaisuutena edes harjannut värjäyksen jälkeen :DD














2 kommenttia: