sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kuulumisia ja mun uudet hiukset :)

Moikka :) 

Nyt voisin taas kertoa vähän meidän kuulumisia ja viikonlopun tapahtumia :) 
En oo oikeen kerennyt kirjottelemaankaan vähään aikaa :/

Eilen oli naistenpäivä niinkun kaikki varmaan huomasivatkin :) Sain naistenpäivä onnittelut Aleksilta :) Me ei oikeestaan tehty mitään ihmeellistä eilen eikä mitään kukka/lahja hössötyksiä, koska toi nyt ei ole mulle niin tärkeä päivä :) Me saatiin kuitenkin Aleksin kanssa vapaa ilta kun Evelynin täti halusi tytön yökylään. Siellä tyttö oli vetänyt 9 ja puolen tunnin unet heräämättä kertaakaan!! (Loistavaa) : )) Eilen olin myös Tomin kanssa. Käytiin vähän ajelemassa ja Tebbarilla juomassa kaakaoo :) Tomi kävi myös kattomassa Eveä ensimmäistä kertaa :) Tais ihastua sekin tohon meidän pikkuseen ja Eve siihen kun niin paljon sille naureskeli :D (varmasti johtu myös siitä, että oli uusi naama ja ei tarvitse aina katella samoja naamoja ::D)

Eilen illalla kun oltiin viety Evelyn tätin luokse niin me ite mentiin pitkästä aikaa yhessä saunaan ja sen jälkeen katottiin sellanen leffa kun we're the millers. Oli mun mielestä tosi hyvä leffa mutta Aleksi ei tykännyt kauheesti :D (Suosittelen katsomaan sen jos tykkää hauskoista elokuvista :))

Tänään oon vaan ollu kotona Aleksin ja Evelynin kanssa :) Evelynin mummo ja kummitätsä kävi meillä ja Salla kävi kans kahvittelemassa :)

Nyt vois ruveta nukkumaan :) Ainiin ja mä muuten räväytin ja värjäsin mun hiukset punasiksi. Tässä kuvaa niistä :p Halusin vähän jotain uudenlaista ittelleni :D




4 kommenttia: