lauantai 3. lokakuuta 2015

Liebster Award-haaste part 3.

Kädenjälkiä sydämessä-blogin Nea laittoi mulle tälläisen haasteen, johon olen tämän kerran jälkeen vastannut jo kolmesti :D Pakko oli kuitenkin ottaa haaste vielä kerran vastaan, koska onhan kuitenkin aina eri kysymykset. Itse en haasta tällä kertaa ketään, mutta vastailen silti Nean kysymyksiin :)

Aloitetaanpas ohjeista:

Haasteessa on 11 kysymystä, joihin vastataan ja sitten keksitään uudet 11 kysymystä ja haastetaan mukaan 11 bloggaajaa. 


1. Kiitä tunnustuksen antanutta blokkaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.


2. Vastaa sinulle annettuihin 11:sta kysymykseen.


3. Nimeä ja linkitä seuraavat 11 Liebster Award-tunnukse  saavaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.


4. Keksi 11 uutta kysymystä valitsemillesi blogeille.


Nean kysymykset minulle:

1. Jos olisit väri niin mikä väri olisit ja miksi?


- Haluaisin vastata tähän, että keltainen koska se on mun lempiväri, mutta kyllä mä vain punainen olisin. Mielestäni olen aika lämmin henkinen, joka kuvastaa punaista väriä. Musta löytyy myös sitä suorapuheisuutta ja ripaus kovapäisyyttä :) Siksi olisin punainen väri.


2. Lempi paikkasi kotona?


- Meidän kotona mun lempi paikka on ehdottomasti makkari. Siellä on mun sänky, jossa rakastan oleilla :'D


3. Milloin itkit viimeksi? (Miksi?)


- Eilen taisin pari kyyneltä tirauttaa hammaslääkäri tuolissa. Se johtui ihan vaan pelosta ja ehkä hieman kivustakin.


4. Kuinka kauan päivässä käytät aikaa blogin parissa?


- Kirjoittelen useasti iltaisin ja siinä mulla saattaa mennä tunnista pariin. Riippuu tietenkin ihan postauksen pituudesta :) Toki mä luen myös muiden blogeja ja siihenkin vierähtää useasti aikaa enemmän kuin tunti, jos on tullut paljon uusia tekstejä.


5. Miten bloggaaminen näkyy arjessasi?


- Varmasti ainakin nii, että otan päivän mittaan kuvia järkkärillä lapsista ja muista asioista, joita aion blogiini liittää. Tottakai myös niin, että istun hetken joko koneella tai kirjoitan postausta kännykällä :)


6. Mikä on parasta bloggaamisessa?


- Mun mielestä se itse kirjoittaminen on bloggaamisessa parasta. Kun sitä rustaa niin tietää, että kaikki ne asiat jää muistoiksi mitä on kirjoittanut. Bloggaamisessa parasta on myös mun ihanat lukijat ja se, että blogin myötä on saanut ihan oikeasti hyviä tuttavuuksia ♡


7. Missä näet itsesi 10 vuoden kuluttua?


- Paljonkas mä olen edes 10-vuoden päästä. 32-vuotta. Noh mä toivon, että olisin jo käynyt siinä vaiheessa koulun ja mulla olisi työpaikka. Olen edelleen Aleksin kanssa ja meillä on nämä kaksi ihanaa lasta. Mä haluaisin myös, että oltais menty naimisiin ja ostettu oma koti. Mulla olis auto ja ajokortti!

8. Unelmiesi häät?

- Jaahas :D No tietenkin sellaiset missä olisi kaikki mulle rakkaat ihmiset, kaverit ja sukulaiset. Mentäisiin joko täällä meidän paikkakunnan kirkossa naimisiin tai vaihtoehtoisesti Helsingin tomio kirkossa. Mulla olis sellainen ihana valko-violetti mekko, joka olisi todella prinsessamainen.

Meidät haettais juhlapaikalle ihan vaan jollakin koristellulla autolla ja juhlapaikkana toimisi, sellainen paikka missä pääsisi myös pihalle.

Mulla olis maailman ihanimmat kaasot ja kaikki menisi häiden osalta hyvin. Eikai sitä oikein muuta tarvitse. Tietenkin ruokaa juomaa ja iloisia ihmisiä ♡

9. Kerro jokin salaisuutesi?

- Ei salaisuuksia saa kertoa ;) Oikeesti ei mulla ees oo oikeen mitään salaisuuksia tai ei nyt ainakaan tule mieleen :D

10. Kuvaile unelmiesi mies silmistä varpaisiin, luonnetta unohtamatta?

- Saako tähän sanoo Aleksi, no okei ei varmaan :D Jos nyt on pakko lähteä täydellisyyttä hakemaan niin se voisi olla noin 175 cm pitkä, ruskeat hiukset ja siniset silmät. Tyyliltään se saisi olla oikeastaan ihan normaalisti pukeutuva, farkut ja huppari.. Tämä mies saisi käydä salilla, pelata sählyä tai skeitata :'D

Luonteen piirteet olisi sellaiset, että hän olisi iloinen, elämänhaluinen, huumorintajuinen, ehdottomasti luotettava ja rehellinen. Hänessä saisi olla myös ripaus leikkisyyttä ja tottakai pitäis olla mulle omistautuva, eli ei siis kattelisi muita naisia sillä silmällä :D (joo mä olen mustasukkainen tapaus välillä :'D). Tottakai myös hellä ♡

11.  Tyttö vai poika? Koira vai kissa? Makaroonilaatikko vai hernekeitto? Sinä vai miehesi?

- Riippuu missä tilanteessa, mutta vastaanpa tähän, että molemmat. Ehdottomasti koira, koska kissoja meidän suvussa on niin paljon :D Makaroonilaatikko, mä en siedä enään hernaria, koska joskus sitä tuli syötyä USEASTI! Ja viimeiseen vastaan mieheni ♡

Kiitos Nealle kysymyksistä :)

                          ♡ -Riikka

1 kommentti: