lauantai 15. helmikuuta 2014

jotain höpinää :)

Eilinen ystävänpäivä ei menny mulla kovin hyvin. Heti aamusta jouduin mennä
hammaslääkäriin, koska joku hammaslääkäri oli viimeks tehny mulle juurihoidon
niin huonosti, että mulla oli tulehtunu koko hammaskanava :( Siinä sitten ihmeteltiin
hammaslääkärin kanssa, että mitä tehdään ku hammas vaan vuosi ja vuosi eikä meinannu
loppua millän. No saatiin sit onneks se vuoto loppumaan ja hammaslääkäri laitto mulle
kunnon lääkeaineen sinne hampaaseen. Noh voin sanoo, että särkee edelleen -.-

Sitte piti mennä syömään ystävänpäivänä mut tottakai mä en voinu syyä pariin tuntiin mitään
tän hampaan kanssa... Tilattiin sit illalla Aleksin kanssa lohdutukseks pizzaa :DD

Tänään oli sit jo vähän parempi päivä vaikka hammas edelleen tosi kipee :) Mentiin heti aamusta hakemaan yks telkkataso yheltä naiselta :) Sit lähettiinkin Aleksin, Even ja Ronin kanssa käppäilemään
ulos :) Ja löydettii ittemme taas syömästä ravintolasta : DD Nyt ihan oikeesti loppuu tää "kakka ruuan"
syöminen :DD

Nyt ollaan täs mun siskolla viettämässä iltaa ja mä kirjottelen blogii ku on taas aikaa tässä :))

Empä jaksa turhaan enään tässä höpötellä ku en keksi enään mitään :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti