tiistai 30. syyskuuta 2014

Kaikkien aikojen kosinta-ohjelma.

Heippa!

Onko teistä kukaan katsonut tuota kaikkien aikojen kosinta ohjelmaa??

Mä olen niiiin koukuttunut siihen sarjaan. Siinä kosinta tehdään niin hienosti. Eri ihmiset kosivat tulevia puolisoitaan jotenkin kivalla tavalla. Viime jaksossa kosinta tapahtui elokuvateatterissa, jossa traileriksi tulikin tämän miehen tekemä videonpätkä tulevalle vaimolleen. Seuraavassa jaksossa olikin limusiiniä, helikopteria ja vaikka mitä :D

Mulla ei kyllä itselläni ole kosinnan suhteen samanlaisia toiveita kuin tuossa ohjelmassa, vaikkakin en mä pahitteksi sitä laittaisi. Noh ehkä en vaan sitten ole ihan niin romantikko :D Mulle riittää ihan vaan tuletko vaimokseni kysymys, ehkä jotenkin romanttisesti, jossakin romanttisessa paikassa, tai ihan vaikka vaan jossakin paikassa joka on jäänyt mun ja Aleksin mieleen. Kyllä varmasti kaikki naiset toivoisivat myös, että jotain kivaa meidän suhteesta ensiksi muisteltais ennenkuin tulisi se pääkysymys. Okei ei saa yleistää mutta ainakin mun mielestä se olisi kiva :)

Kaikkein ihaninta olisi mun mielestä juuri sellainen, että yllättyisin täysin. Paikka vois olla vaikka joku ihan perus paikka kuten silloin kun ekan kerran nähtiin Aleksin kanssa tutustumisen merkeissä ja kierrätin häntä vaan katsomassa tätä meidän kaupunkia, jossa muuten ei paljon edes nähtävää ole. Aleksi ei siis asunut tällä paikkakunnalla ennen vaan hän asui tuossa meidän naapuri paikkakunnalla.  

Noh katsotaan tuleeko mun vuoroa koskaan :D Ei uskalla olettaa mitään, ei ainakaan vielä vähään aikaan sen tiedän :D 

Mutta eikö se niin ole, että aina saa unelmoida? <3

                                                               <3 -Riikka

3 kommenttia:

  1. Jere kertoi mulle jonki aikaa sitten et se meinas oikeesti hakee tohon ohjelmaan! Ihana idea mut olis aivan hirveetä sit kuitenki :D en mä ainakaa haluu et mua kosittais telkkarissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikääää vähän ihanaa ♡♡ No nii kaiken kansan nähtäväks haha :D

      Poista
    2. Elikkä Jerellä siis kosinta mielessä ja sulla koittaa onnen päivät ::D

      Poista