keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Postaus eiliseltä.

                  Meidän aamu alkoi näin



Heräsin kahdeksan aikaan. Minä hipsin tekemään meille aamupalaa sillä välin kun Evelyn vielä nukkui. Evelyn söi puuroa johon sekoitin mango sosetta ja itse söin ton mun ainaisen perus aamupalan: teetä ja kaksi leipää makkaralla, juustolla ja kurkulla.

Mä alan kyllästymään jo omaan aamupalaani.

Aamiaisen jälkeen aloin siivoamaan, koska musta tuntui taas kun täällä olisi pommi räjähtänyt.. Miks koti ei pysy koskaan siistinä vaikka sen siivoaa lähes joka päivä?

Siivoomisen jälkeen meillä alkoikin Evelynin, Miron ja Minnan kanssa vauvajumppa. Vauvajumpassa jumpattiin ja lapset saivat lopussa myös leikkiä hetken toistensa kanssa. 


Kotiin tultaessa poikettiin kaupan kautta hakemassa meille ruokatarvikkeita. Sillä välin kun Evelyn nukkui päiväunia väsäsin meille perunamuusia, lihapullia ja lihapullakastiketta aivan alusta alkaen, ei siis tällä kertaa mitään kaupan valmis lihapullia ja jauhe muusia :D

Oli kyllä hyvää vaikka itse sanonkin. Perunamuusi meni kyllä hieman pieleen, koska tein sen vääränlaisista perunoista. Hyvä minä!

Loppuillasta käytiin Even kanssa meidän pihassa keinumassa ja muuten vaan ulkoilemassa.




Illalla sitten kylvyn kautta nukkumaan :)

                      ♡ -Riikka

5 kommenttia:

  1. Tuttu tunne, koti ei KOSKAAN ole siisti, vaikka sen jynssäisi hammasharjalla lattiasta kattoon tunnin välein!!
    Evelyn ja sinä olette tosi kauniita =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, en kyllä vieläkään tajua kuinka tää kämppä onnistuu aina sotkemaan itsensä uudestaan ja uudestaan :D

      Äää kiitos paljon! :)

      Poista
  2. meilläkään koti ei kyllä loista siisteydellään, omapahan on syyni kun oon vähän sellanen et jätän aina paidan sinne ja toisen tänne ja J sitten kerää ja korjaa niitä :D ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa teillä noin päin :D Meillä Aleksi oli ennen todella siivous intoinen, nykyään minä siivoan joka päivä :D No Aleksi käykin töissä..

      Kiitos :))

      Poista
    2. Mulla on iskenyt molemmissa raskauksissa sellanen et imuroin ja pesen lattiat joka ikinen päivä mutta se siivous intoilu ei kestä kun sen puol vuotta ja synnytyksen jälkeen jätän taas tavarat minne sattuu ja imuroin vain pakon edestä :D

      Poista