perjantai 3. lokakuuta 2014

Vapaa-aikaa ja treeni juttuja :) (Eilinen kirjoitus).

Minäpä vietän taas hieman vaapaa-aikaa kun Aleksi halusi lähteä Evelynin kanssa jonnekkin :)

Kyllä tälläistä aikaa oikeasti osaa arvostaa ihan eritavalla kun silloin kun oikeasti sitä aikaa oli vaan koko ajan. Muistan ennen Evelyniä, kuinka valitin aina, että on tylsää, jos ei keksinyt mitään tekemistä. En osannut olla paikallani hetkeäkään vaan koko ajan oli oltava jotakin tekemistä. Nyt kun meillä on Evelyn osaan jo nauttia tästä "ei mitään tekemistä" tunteesta. Kerrankin on vain kiva istua ja tuijottaa vaikkapa ihan tyhjyyteen :D

Kaikki äidit ja isät tarvitsevat välillä omaakin aikaa, vaikkakin lapsen kanssa vietetty aika on aina ihanaa, vai mitä?

Itse päätin viettää vapaa-aikani katsellen erilaisia ohjelmia ja juomalla ihanaa vanilijateetä. Täytyy vaan toivoa, että en ole tulossa kipeäksi, koska kurkkuni on aivan äly kipeä.


Maanantaina mulla olisi ensimmäiset salitreenit sitten raskauden jälkeen. Jouduin jopa ottamaan mulle kuntosaliohjaajan, että muistan miten laitteet toimivat. Hän tekee myös mulle oman kuntosaliohjelman :) Tästä se treenaaminen taas lähtee, olen jo nyt innoissani :) 

Onneksi treenivaatteisiin ei rahaa mennyt kun on nuo edelliset, joita en kauan kerennyt käyttämään sattuneesta syystä :)




<3 -Riikka

3 kommenttia:

  1. Oi kun kiva et pääset treenailemaan :) oliks tollasen personaltrainerin ottaminen kallista? Mä luulen et mä tarttisin meinaa ammatti apua näiden mun löllöjen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :)) Me mennään mun siskon kanssa yhdessä niin otettiin periaatteessa vaan kuntoohjaaja joka tarkottaa sitä, että se haastattelee meidän niin, että halutaanko kiinteyttää vai lihasta jne. Tekee meille ohjelman ja auttaa meijät aluun noiden laitteiden kanssa. Sen hinta yhdeltä ihmiseltä on 80 e ainakin meidän salilla. Me kuitenkin mennään yhdessä niin maksetaan se 40 e molemmat josta siis tulee yhteensä 80 e. Ollaan molemmat samalla tasolla varmasti nykyään niin saadaan yhteiset ohjelmat, jota sovelletaan meidän kehityksen mukaan.

      Personaltraineri erikseen olisi 80 e tunnilta :)

      Poista
    2. Ja et sä kyllä lihava ole ::::D

      Poista