maanantai 8. syyskuuta 2014

Uusi väri ja uudet ripset

Tällä kertaa taidankin omistaa postauksen ihan vaan itselleni. Kuulostaapa karulta :D

Noh jokatapauksessa. Ajattelin tulla esittelemään mun uudet hiukset ja ripset :)

Perjantaina kävin hakemassa itselleni hiusvärin (ihan vaan kaupasta, en siis käynyt värjäyttämässä hiuksiani kampaajalla). Päädyin taas samaiseen ruskeean väriin. Tällä kertaa vain hieman tummempaan kuin viimeksi, jotta saisin tämän punaisen vivahteen hiuksistani pois. Se jopa onnistui jotenkuten kun tämä kyseinen väri tosiaan oli aika tumma ruskea.


Lauantaina kävinkin pitkästä pitkästä aikaa ottamassa itselleni myös ripset. Mun on jo pitkän aikaa pitänyt käydä laittamassa, mutta jotenkin se vaan on aina jäännyt. Varmasti pitäisi vaan mennä huoltaamaan niitä joka kuukausi, niin ne pysyisivätkin silmissä.. Ripsistäni tulikin tällä kertaa hieman tuuheammat kuin viimeksi. Olen kyllä tyytyväinen. Tällä hetkellä ovat kyllä silmät vähän arat, ripsiliima ei vissiinkään ole ihan mun juttu, mutta kyllä tämä taas tästä.




Mitä tykkäätte mun uusista hiuksista ja ripsistä?

2 kommenttia:

  1. On kivat! Mäki haluisin laitattaa noi ripset.. missä kävit ottaa? :)

    VastaaPoista