torstai 29. tammikuuta 2015

Evelyn yökylässä!

Meidän pikku reipas yökyläläinen oli viime yön hoidossa tätinsä ja serkkunsa luona. Me vanhemmat saatiin pitkästä aikaa nukkua kunnon yöunet heräilyittä :)

Evelyn oli mennyt illalla hyvissä ajoin nukkumaan, mutta oli nukkumisestaan puolentunnin päästä herännyt siihen, kun täti ja serkku olivat iltapalalla hölöttäneet ilmeisesti hieman kuuluvammin :D No tyttö olikin ollut puolentunnin unien jälkeen pirteä kun peipponen ja nukkumaan oli suostuttu vasta puoli kahdelta yöllä (voi luoja). Onneksi loppu yö oli mennyt hyvin ja neitokainen herännyt vasta vähän jälkeen kymmenen aamulla :D

Mä olen nyt bussiasemalla menossa hakemaan Evelyniä kotiin. Kerrankin kun vain saisin olla ja nauttia hiljaisuudesta kotona, niin mulla on pakottava tarve lähteä jo kahdentoista bussilla hakemaan neitiä! Noh se kai on sitä äitiyttä..

Mites teillä? Osaatteko te nauttia yksinäisyydestä ja venyttää hakemista hoidosta vai oletteko samanlaisia kun minäkin?

Kyllä mä silloin kun Aleksi on kotona tykkään vain olla rauhassa Aleksin kanssa, mutta en mä yksin kotona viihdy. Aleksilla nimittäin on työpäivä tänään, niinkuin varmasti kaikilla muillakin töissä kävijöillä.

                            ♡ -Riikka


4 kommenttia:

  1. Mä en pysty edes antaa Helmiä enään hoitoon :D Mummitkin kyselee saisko tyttöä yö kylään ja mä vastaan aina jyrkästi EI.. Enkä tosiaan tiedä mikä on tullut ja miksi en voi antaa hoitoon.. Nytkin oon ihan kauhuissani suorastaan kun ens viikonloppuna molemmat tytöt jää isänsä kanssa kun mä oon menossa tampereelle viihteelle muiden elokuun mammojen kanssa, ja tiiän kyllä että ne pärjää loistavasti Jeren kanssa mut joku kumma ylisuojelevaisuus mulle on tullut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha voi ei :D Luulis, että nytkun on kaksi lasta nii tarvii enemmän aikaa rentoutua :D

      Poista
  2. Meillä huomenna Dani menee yöks mummille. Mun on pakko koittaa nukkuu sunnuntaina ku meen yöks töihin :). Käyn kyllä Danin nukuttamassa ennenkun voin lähtee hyvillä mielin kotiin sieltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei :'D Joo mäkin otan paineita aina siitä, että jos joku ei saakkaan tyttöä nukkumaan. Mietin siinä Evelyniä ja säälin hoitajaa :D

      Varmasti Danilla menee hyvin mummin luona :D

      Poista