torstai 27. helmikuuta 2014

Synttäri päivä :)

Noniin tänään 27.2 on mun oikea synttäri päivä :) Tuli ikämittariin täyteen 21-vuotta :)
Koko ajan rupee vaan tuntumaan vanhemmalta ja vanhemmalta. Ei tää ikä oikeesti
edes ole vielä mitenkään vanha :D

Oon miettinyt, että sitten ku mä oon 40-vuotias niin Eve on silloin 20-vuotta eli oikeesti, en mä oo mitenkään vanha äiti silloinkaan vielä :D Toivon mukaan mulla on toinenkin lapsi
jo siihen mennessä :)) Me Aleksin kanssa halutaan Evelynille jossakin vaiheessa sisko tai
veli. Sitten mielellään kun Aleksi on saanu itselleen ensimmäisen ammatin ja työpaikan
ja mä toisen ammatin ja miks en mäkin jo työpaikan :)

No jokatapauksessa, tänää oli kiva herätys kun Aleksi lähti töihin ja se herätti mut 
pusuttelemalla (Mitä se kyllä tekee joka aamu) :D Sit kun menin jääkaapille ja ajattelin
tehdä aamupalaa niin huomasin siel tollasen mysteerin, jossa luki, että saan vasta
aamulla kurkistaa sinne :D No sieltä paljastu mulle aamupala ja jälkkäri NAM! Hei täällä 
oli myös mulle lahja!!! SAIN QUESSIN KÄSIKORUN!! Just se mitä oon toivonukkin :))







Nyt mulla onkin jo Quessin kaulakoru jonka sain viime syndelahjaks ja lompakko jonka sain myös muistaakseni lahjaks :D Enää puuttuis ne korvakorut ja sormus : )) Nii ja jos vaikka laukunki vielä... Okei okei mä oon ihan sekasin noihin Quessin tuotteisiin :D

Tänään Aleksi vie mut vielä syömään mun lemppari raflaan kun se pääsee töistä :) Otetaan
Evelynkin mukaan viettämään synttärilounasta vaikka se pikkuinen joutuukin syömään
pelkkää maitoa :D 

Hauskaa loppu päivää kaikille!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti