maanantai 24. helmikuuta 2014

Synttäreistä

Synttäri pippalot meni hyvin :) Oli hauskaa jne.. Mut kyllä musta tuntuu, että
mun juhlimiset on aikalailla juhlittu jo sillon kun olin 18-vuotias. Enään ei vanha jaksa : DDD ( no ei vaan, emmä mikää vanha vielä ole :D enhän??)
Tottakai sitä vapaa aikaa välillä tarttee mut kyllä mä nyt vaan siihen tulokseen tulin, että
vaikka oli kuinka kivaa ni ei oo enää baari mua varten :D Se seuraavan päivän olo ja vieläki
kahen päivän jälkee väsyttää...

Oli tosi kiva nähdä kavereita pitkästä aikaa kunnolla niin, että tosiaan oli sitä vapaa aikaa :))

Tässäpä yks kuva synttäreiltä musta ja mun hyvistä ystävistä :) 



Nyt taas jatketaan tätä normi arkea <3 

Tänään Miia kävi mua ja Eveä moikkaamassa :) Istuskeltiin ja jubailtiin niitä näitä ja sit mentiin Even kans saattaa Miiaa kotiin :) Nyt mulla on taas hetki vapaa aikaa ku Eve lähti isinsä ja papan kanssa kävelylle :) 

Huomena serkun pitäis tulla käymään ja myös Minnan ja pikku Miron :) Näkee taas pitkästä aikaa Miroa ja Minnaaki :) 

Sit tällä viikolla pitäis keretä näkemää vielä mun kaveria Santeriaki jossaki vaiheessa jos se vaan pääsee tänne Hyvinkäälle saakka :)

Eipä mulla nyt muuta oikeestaan ookkaan :) joten heippa, kirjottelen taas ku keksin jotain :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti