perjantai 7. helmikuuta 2014

huomenta :)

Huomenta. Olipa kiva herätä uuteen päivään kun linnut laulelee ulkona nätisti :) ja ilmakin näyttää ihan hyvältä :) 

Oottelen tässä millon vaavi tulee kotiin :) Se oli mummolla ja papalla yöhoidossa, että me saatiin nukkua niiden mun parituntisten yöunien jälkeen vähän paremmat unet :) 

Ja niin tosiaan mun blogissa ei oo yhtään kuvia liitetty mun kirjotuksiin, koska meinasin ekaks, että en tuu laittamaankaan. Mut nyt luulen et vois kyllä olla tuplasti kivempi lukea tätä jos niitä kuviakin olis :) No pitää nyt ottaa niitä tässä kun on aikaa :) Ainot vaan, että mulla ei oo enään järkkäriä jolla sai hyvät kuvat. Pitää siis tyytyä näihin puhelimen kuviin. Tosiaa mulla on kyllä hyvä puhelimen kamera joten so what :)

Tänään aattelin tehdä vauvan kanssa jotain. Voitas vaikka mennä vaunu kävelylle ni vauva sais raitista ilmaa :) Tänään on aika täyteen buukattu päivä muutenkin. Äiti eli vauvelin mummo lupas tulla kylään ja samoin mun kaveri Minna ja en tiedä ottaako se sen oman vauvan mukaan :) (jos se ei oo kipee, ku toinen raukka on sairastunu kauheeseen flunssaan :( ) Sit mun pitäis käydä keskustassa ostamassa paketti servettejä huomisiin ristiäisiin ja auttaa mun siskoa sen koulutehtävissä, koska se ei kai ite osaa niitä :D 

Niistä ristiäisistä sen verran, että ite en niitä kauheesti järjestele ku mummo ja pappa halus ottaa sen hoitaakseen joten vaikee kertoo niistä sen enempää :) Tietenkin ite oon päättänyt Aleksin kanssa kaikki asiat, mutta Aleksin vanhemmat haluaa ne toteuttaa :) Suuri kiitos heille! Laitan varmasti tänne blogin puolelle jotain niistä ristiäisistä heti kun kerkeen :) Nyt ei oo tän enempää aikaa, että kerkeen kaikki nuo jutut tehdä :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti