keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Siivous intoilija minä :D

Mä sain jonkun ihan älyttömän siivous friikki kohtauksen. En saanu enää kasin aikaa unta ja aattelin
sit, että nyt kun Evelyn kerta nukkuu ni mäpä alotan siivoomaan :DD Nyt oon puunannu
koko kämpän. Pyyhkiny pölyt, kaikki pöydät, laittanu tiskit- ja pyykit koneeseen, luutunnu ja
imuroinnu : DD Eikä mennykkään ku neljä tuntia :D ja hei ihan oikeesti ei tää niin paskanen ollu... Mä vaan halusin siivota kerranki kunnolla niin ei jää sekään sitten viikonlopulle roikkumaan :D

Kai tästä on joskus hyötyäki, että herää ajoissa :D Ja mikä parasta mä oon viel kaiken hyvän lisäks
ihan pirtee edelleen : D

Nyt meen kyllä juomaan teetä ja keitän siskolle kahvit ja otan pienen hengähdys tauon :)

Tässä pari kuvaa kämpästä ku nyt on siistiä :D

Even huone.


Meidän makkari.


Olohuone.


Keittiö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti