perjantai 21. helmikuuta 2014

menoa ja meininkiä :)

Tänään on kyllä ollu taas sellanen päivä et voi huh huh :D 

Ekaks aamulla menin käymää hammaslääkärissä, sit ku pääsin sieltä pois ni alettiin puunaamaan meijän kämppää, koska huomena juhlitaan mun synttäreitä ja meijän tupareita :)) Huomiselle jäi vielä kahden huoneen imurointi, moppaus ja luuttuuminen :) Sit alkoki jo Suomi-Ruotsi peli joka mentiin prkl häviimään :( ( anteeksi ruma kielen käyttö) ketuttaa vaa oikeesti varsinki Selänteen puolesta... Sit lähettiinki jo ostelee juttuloita huomiseks.. 


Löysin muuten aivan ihanan takin josta laitan tähän kuvan :)) Mulla ei itellä ollu laittaa siihen rahaa mut onneks Mikko oli ihana ja lainas mulle et sain sen :)




















Ostin myös ittelleni uuden piletys paidan nyt kun pääsee ekaa kertaa pitkään aikaan mihinkään :) Evelyn menee mummolle ja papalle yöks, mitenhän mä oikeen osaan olla ku Eve ei oo kotona...


Mä siis täytän tän kuun lopussa huimat 21-vuotta :) kauheeta miettii, että ei oo enää ku yheksän vuotta ni mäkin oon 30 ::D

Noo ajattelin tehdä kirjotuksen sitten synttäreiden jälkeen miten meillä meni ja laittaa ehkä jotain kuvia tänne blogin puolelle jos nyt saan jotai fiksuja kuvia :D

Toinen kirjotus jonka ajattelin tehdä niin haluun kertoa mun äitiydestä.. On pitäny tehä se jo monta päivää mut en oo kerenny :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti