tiistai 25. helmikuuta 2014

Kiukku tullu kylään....

Meillä on oltu kamalan kiukkusia nyt jo kaks päivää.. Koko ajan Eve haluais
istua sylissä ja mikään ei kelpaa. Itku tulee samantien ku lasken sen sylistä
HUOH.. Ei suostu edes nukkumaan päiväunia nyt kun pitää vaan kiukutella...



Voikohan 3-kuiselle alkaa tulemaan jo hampaita? Toinen vaa kiukkuaa ja se on 
alkanut kuolamaan ja syömään kamalasti käsiään. Koko aika käsi suussa :D

En viittis sitä sylissäkään koko aikaa pitää ettei se sit ihan tosiaan opi siihen, että
ainaku vähän kiukuttaa niin pääsee syliin.. 

Mun piti kirjottaa se synnytys kertomuskin teille, mutta enhän mä oo vielä mitään
ehtinny tekemään ku ei oo aikaa. Ja toisekseen mun on aika vaikee muistaa kaikkea 
siitä ku olin aika pöhnässä lopussa enkä saanut mitään kertomusta sairaalasta.. Aikoja
en taida muistaa ollenkaan ellen sit nää niitä tosta yhestä lapusta... Mut kirjotan sen 
kyllä heti kun mulla on edes vähän vapaa aikaa tehdä jotain :) 

2 kommenttia:

  1. Voi tulla hampaita ! Nimittäin mulla 3,5kk tyttö ja kaks alahammasta puhjennu jo :D

    VastaaPoista
  2. aijjaa okei :D Jännä kyl et jo noin varhasessa vaiheessa :D mut oon kyl kattonu et Evellä on vähän turvonneet noi ikenet ja näkyy pikkasen sellasta valkosta :D

    VastaaPoista