lauantai 3. toukokuuta 2014

Vappu jolla on ihana merkitys elämässäni!

(Ihan alkuun huomautan, että julkaisen tämän kirjoituksen pari päivää myöhässä, teknisten ongelmien vuoksi :DD)

Ihanaa nyt onkin Evelynin ensimmäinen vappu :)

Tämä päivä viime vuonna oli mulle suuri ja merkityksellinen, nimittäin tänä samaisena päivänä vuonna 2013 tein raskaustestin, joka näytti positiivista! :) Tulen varmasti aina muistamaan tän päivän, se oli samalla jotain todella jännittävää mutta kuitenkin yksi maailman parhaimmista asioista mitä kenellekkään voi tapahtua <3

Kun rupean miettimään Vappua, mulle tulee itselle sellainen olo, että tekisi mieli itkeä. Se muisto on jäänyt mun mieleen niin hyvin ja olen ikionnellinen tästä päivästä.. Sellainen asia mitä minulle ei pitänyt helposti käydä (tutkimusten jälkeen kun se todettiin), sellainen asia mikä oli mun unelma ollut siitä asti kun vain muistan. Se oli se, että saisin oman vauvan ja oman pienen perheen. Se asia kosketti mua niin paljon, että välillä kun mietin sitä olen niin onnellinen etten tiedä miten päin olisin ja mitä tekisin.

Jännittävää viettää ensimmäinen vappu näin koko perheen kesken. Vain minä, Aleksi ja Evelyn.. Evelyn ei vielä vapusta niin ymmärrä, mutta kun Eve kasvaa hieman isommaksi, aion kertoa hänelle tästä minulle suuresta päivästä iloisin mielin. Toivon myös, että Evelyn osaa arvostaa sitä ja myös, että hän olisi aina vappuna onnellinen muistellessaan tätä päivää :)

Asiasta toiseen.. Ostettiin Aleksin kanssa Evelynille tälläinen ihana Hello Kitty tikku ilmapallo. Kaasuilmapalloa ei viitsitty ostaa, koska Evelyn ei vielä ilmapallojen päälle niin ymmärrä, seuraavana vappuna sitten :) Löydettiin Aleksin kanssa kaksi vappupalloa, jotka olivat meidän mielestä kivoja, Hello Kitty ja sydämen muotoinen My Little Pony ilmapallo. Päätettiin kuitenkin, että Evelyn saa ihan itse valita näistä kahdesta vaihtoehdosta kumman haluaa. Laitettiin pallot vierekkäin ja Eve rupesi lyömään kädellään Hello Kitty palloa, niimpä päädyttiin ottamaan se :D 

                                                             Hello Kitty ilmapallo

Meidän pikkuinen Evelyn puettiin Nallepuhista tuttuun Nasupukuun. Toinen on niin ihanan näköinen tää Nasu puku päällä!


Tässä vielä toinen kuva, kun Evelle laitettiin tuollanen hieno panta päähän :)


Aiotaan tänään käydä vielä kaupassa ja illalla krillailla tuossa naapurissa jotakin hyvää, muuta suunnitelmia ei tälle päivälle ole :) Huomena mennään Ronin ja Jonnan kanssa käymään vapputorilla jos ilmat sallii :) Sadetta kyllä luvattu mutta saa nähdä. Ja jos mä nyt en tule mahemmin kipeeksi. Kamala flunssa aalto vaivaa meidän koko perhettä :(

Nyt kuitenkin hauskaa vappua kaikille ihanille <3 :) 

2 kommenttia: